*Rutletutt* Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Jeg har lagt på meg 500g siden forrige uke, så legen var fornøyd og jeg har fått klarsignal til å reise:o) Er så godt som ferdig å pakke og har tusen tanker i hodet og en million sommerfugler i magen....håper alt går fint og at vi har husker alt (det viktigste i hvertfall;o)) Når jeg kommer igjen om tre uker er jeg en gift kvinne (ENDELIG:o)) og dere skal få full rapport:o)
Mom2Two Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Hadde tenkt å etterlyse deg nå, ja!!! Så flott at du hadde lagt på deg. Well done you:-) Jeg er helt spent på dine vegne, jeg!! Jeg håper virkelig dere får en fantastisk tur, en fantastisk bryllupsdag og i det hele tatt:-) :-) Kos dere masse!!! Tror det kommer til å bli et folkekrav med full rapport og bilder, så du slipper neppe unna! Gleder meg til å høre. Mange klemmer
mayaya Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Så bra :-D Da har du vært flink! God tur og kos deg MASSE!!!!! *klem*
*Rutletutt* Skrevet 1. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2009 He, he - nei, jeg regner ikke med jeg kommer unna det;o)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Så flink du er, 500g på en uke er jo kjempeflott Good tur, og masse lykke til!!
Nelly79 Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Så heldig dere er :-) Lykke til og kos dere masse :-))
Mille** Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Så flott vennen, kjempeglad på dine vegne. Lykke til med bryllupet, og god tur, gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det. Klem P.S. Mulig det blir en Bergenstur på meg til våren. ;o)
*Rutletutt* Skrevet 1. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2009 Takk, vennen:o) Hadde vært SÅ koselig om vi hadde fått sjangsen til møtes:o)))) Klem
Silja FullFres McQueen Skrevet 1. april 2009 #11 Skrevet 1. april 2009 Wohooooo! God tur, kos dere masse, og ha det gøy! =D
Monajenten Skrevet 1. april 2009 #12 Skrevet 1. april 2009 Åhh nå ble jeg glad!! Gratulerer så mye, og GOD TUR til bryllupsland:-D
Tøysetipp Skrevet 1. april 2009 #13 Skrevet 1. april 2009 Gooood tur og så glad jeg ble på dine vegne:-)))) Gleder meg til å høre. Lucky girl;-)))) Masse klemmer på veien.
Gjest Skrevet 1. april 2009 #14 Skrevet 1. april 2009 Så flott! God tur, kos dere masse og ha et strålende bryllup:-)
2søtesmåh Skrevet 2. april 2009 #15 Skrevet 2. april 2009 Så bra. Men ikke glem å spise GODT nå da. Selv i de sista travle dagene før bryllupet ) Ha nøtter og proteindrikker (eller hva det heter) i veska og ta deg litt i ny og ned...Da blir du heller ikke fristet av all den USUNNE maten i USA,- som er lett tilgjengelig..Skal jo legge på deg "riktig" også ) Igjen, tenk på at brudekjolen skal SITTE godt,- ikke henge og slenge... Så blir det sikkert en kjempefin dag. Gleder meg til referat OG bilder )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå