Gjest amandine Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Nå må visst supermammaen gi seg for i dag.. Skal stelle alt klart før morgendagen og så legger jeg meg.. Hyggelig å se deg!
Sara Rompompei Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Takk det samme du ) Jeg måtte sloss for å få den største 4 åringen i seng... Utroooooolig hvor lang tid det kan ta å pusse tennene..... Tannlegen må jo virkelig være overlykkelig! Og den heldige vinner av kveldens zirups-pris får lov til å legge seg 30 minutter før i morgen. Du kan tro hun jublet for den premien hahaha Og sånn går nu dagan Selv har jeg bestemt meg for å gjøre ferdig en lue til lillebror før jeg finner senga... men vi får nå se.... Må jo zzzzzove litt også Vi snakkes!
Gjest amandine Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Den premien funket flottere enn flott på eldste her i huset! Hun kom kronisk for sent hjem som 15åring, og vi ble så lei styret til slutt at vi sa det du kommer for sent trekkes fra på neste dags innetid HA HA HA. Etter kun kort tid hadde hun opparbeidet seg en hel innelørdag, den var riktignok surere enn surest, men siden den gang har hun faktisk vært presis! Og hun blir snart 18.. Stå på kravene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå