Gå til innhold

Da har jeg også vært på ul :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul i går!! Ganske spent på forhånd! Det har vært sånn de to andre gangene også, at jeg gleder meg helt til etpar dager før. Da begynner jeg å tenke på alt som kan være galt..... Noen får jo sånne beskjeder også..

Har kjent liv noen uker, men ikke hver dag før nå siste uka, og ikke så sterkt enda.

Kjempedeilig å få vite at alt er i skjønneste orden!!!!! Kunne se de små armene og beina som sprella, og alle ting på plass!! Det eneste jeg ble litt skuffa over, var kvaliteten på skjermen/bildet... Har ul-bilder fra ullevål forrige sv.skap og de er kjempeskarpe og tydelige! Nå skal jeg på et lite sykehus, og de har nok sikkert ikke samme kvalitet på utstyret regner jeg med...

Han trodde det var ei jente ( :-) )men var ikke helt sikker. Så da får vi vel bare vente og se... Hadde vært moro, da, siden vi har to gutter fra før!

Fikk forandra termin en dag fra 31 til 30 aug.

Vet noen forresten hvilke uker det er best å ta 3D - ultralyd?? Skal en tur til Oslo litt seinere i vår, og lurer på å ta en slik en da om det ikke er for seint???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at alt er i sin skjøneste orden! Gratulerer! :)

Jeg har også termin 30. august! :)

Skrevet

Så flott at alt var i orden! :-) Kjenner også følelsen av å få beskjed om jente etter noen gutter, vi har tre gutter og JM var 100% sikker på jente hos oss denne gangen, var helt utrolig rart å få den beskjeden!

Vi skal til 3D UL i uke 27, har fått høre at det er den beste uken å gå på, men alt mellom uke 24 og 32 er visst å anbefale her :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...