Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ENDELIG har de to små husterroristene mine sovnet.

De er helt håpløse om dagen og jeg holder på å fly i filler. Nå har jeg brukt over 2 timer på leggingen i over en uke, og denne klokkestillingen hjalp ikke akkurat, selv om jeg drar dem ut av sengene før kl 07 hver morgen:(

Vil ingenting med dette innlegget egentlig, bare kaste ut litt dritt...

AHRG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeij! Endelig :-D

Han her sover IKKE enda :-o

Skrevet

du er ikke den eneste som sliter... Er alene med barna på ettermiddag og kveld denne uka, og da er de alltid litt ekstra krevende.... Gleder meg til helg!! :)

Skrevet

Huff ja det hørtes slitsomt ut.

Har hatt en lang periode med tulla nå som hun har kranglet med søvn.

Men nå er det opp tidlig om morran og være våken hele dagen så sovner hun kl 19 uten tull. Så her hjalp det masse og kutte dagsoving. =)

Skrevet

Lykke, jeg er også alene med dem, i morgen er det pappaens tur, for jeg skal på byen med nye jobben! (glede seg VILT ja)

Mayaya; plundrer dere også litt ja? Gled deg til de er to som rotter seg sammen:p Hehe...

Babyface; Eira er bare 10 mnd, så hun kan jeg ikke kutte dagsovingen på. Embla sover ikke på dagen.

Skrevet

Ja jeg vet at hun er så liten. :) Tenkte mer på embla, men siden hun allerede er våken hele dagen så har jeg ingen gode tips.

Håper det går seg til ganske snart da hvertfall, vet hvor slitsomt det er med barn som ikke vil sove.

=)

Skrevet

her sovnet terroristen desvrre ikk før rett før ti. En mor med omgangssyken setter ikke videre pris på det.

:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...