To trollunger + en spire Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Hva ordnet dere først? Jobb til deg, jobb til han, bosted eller barnehageplass? Alt blir så komplisert når man har barn. Vi er inne på tanken om å flytte mot hjemstedene våres innen 2010/2011. Ser etter ledige jobber, men det er jo år mellom hver aktuelle stilling. Nå har det dukket opp en stilling, men overhode ingen aktuelle boliger jeg kunne tenke meg å bo i. Og så er det det med barnehageplass da. Jeg hadde aldri drømt om at det skulle være så vanskelig å flytte tilbake til der vi egentlig hører til. Samtidig har vi det bra her vi bor nå. Gode jobber, barna har det bra i barnehagen - men så er spørsmålet om hvordan skolen her i området er. Ja, ja - gresset er vel ikke grønnere på andre siden.
partyoffive Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Vi kunne snakket sammen en stund tror jeg...he-he. Vi sitter med samme tankene. Våre barn har flyttet 5 ganger og de er 4 og 5 år. 3 ganger i USA og 2 ganger her i Norge. Vi er ikke 100% her vi bor nå heller, og det blir antageligvis en flytting til. Det er pyton. Vi tenker også på og flytte tilbake til mitt hjemsted, men...? Vet ikke. Kanskje vi heller skal få en hytte der. Aner ikke hva det blir til. Vi er i Limbo om dagen. Vi har begge så lyst til og komme til STEDET hvor vi vil bo til The End,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå