Gå til innhold

Har dere noen "plager" så tidlig da?


Nummer 3 kom i november :)

Anbefalte innlegg

Er så spent om jeg blir kvalm og slikt... Når pleier egentlig det å begynne? (det har jeg glemt, lol)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har vel det meste så langt.. småkvalm, ømme bryster, hormonsvingninger, tisser masse og ofte, trøtt og sliten, murringer og lyst på noe heeele tiden.. hvor skal dette ende??!! hehe.. men er nok veldig individuelt når det begynner tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må tisse ofte, oppe to ganger om natta... Også har jeg murringer og litt ømme bryster. Men ingen kvalme, er opplagt og veldig veldig glad! Har hørt at kvalmen vanligvis starter rundt uke 6-7... Håper jeg slipper lett unna..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått med murringer og ømme bryster siden 2 dager etter el... så lurer derfor på om eg er lengre enn eg har regna ut.. hehe... men nå siste uken har jeg blitt kjeeempe trøtt, og er små kvalm hele tiden, og ingen mat som frister å lage... og tissetrangen er der nesten konstant.. kjempe irriterende... Husker fra sist jeg gikk sånn fra 2 mnd, og helt til fødsel... hehe.. håper ikke d blir så gale denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli kvalm og har veldig ømme bryster! Mat frister ikke!

Synes denne tiden er utrolig kjip.... Føler meg feit og oppblåst og blir i dårlig humør...

Det kommer vel bedre tider:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom den snikende, den grusomme kvalmen :( Humørsvigningene har vært der en stund, ømme bryster har jeg også fått og nå denne kvalmen... Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk ikke kvalm enda - det syns jeg er positivt. Men måtte inn på en ekstra ultralyd her, sliter med en del smerter i eggstokkene. Begynte å mistenke at noe var galt, men neida, alt i skjønneste orden. Er jo 38 år så det er rimelig sent for å være gravid for første gang. Ellers - ømme brystvorter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme pupper og så er jeg så trøøøøtt ,kunne ha bare sovet hele tiden ,men det går ikke med en 2 åring i hus .hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, jeg har "plager" allerede...Kvalm om morgenen (går over når jeg spiser), utrolig trøtt og "uinspirert" på jobb, murringer i magen, stikkinger i sidene, vondt i korsryggen....Kan ikke huske jeg var sånn forrige gang - tungt, men gleder meg masse (og håper dette går bra!) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff jaaaa...... kvalm døgnet rundt og trøtt og sliten litt hormonell og litt ømme pupper. Kvalmen sliter mest og jeg er ikke spesielt motivert på jobb om dagen.... oppblåst mage og mye på do. Den kvalmen er nok såpass ille i dette svangerskapet fordi jeg denne gangen jobber fullt, har lang vei til jobb, har en 2-åring i barnehage som krever sitt når vi kommer hjem og jeg får rett og slett ikke sovet ut...

 

Forrige gang var jeg sykemeldt pga noe annet da jeg fant ut at jeg var gravid og var sykemeldt de 4 første mnd. Da hadde jeg kun litt kvalme av og til, superømme pupper og oppblåst mage, men følte meg ellers fin i formen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...