Gå til innhold

Flere med utebadene barn om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir snart sprø.... Hver dag får jeg hjem 2-3 poser med yttertøy og innetøy som er vått fra innerst til ytterst. Våte truser t.o.m. Vårdressen er mer våt inni enn utapå. Dressen skal være vanntett og jeg mistenker at vannet kommer inn fra alle åpningene og ikke gjennom stoffet. Spør datteren min hva i all verden hun driver med om dagen.

Og svaret?

"Jeg later som jeg er på stranda mamma"

*lei av å tørke dryppende våte ytterklær*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... På stranden ;-)

Vi hadde en episode første barnehagedagen etter vi hadde vært i Spania. Der nede hadde minstegutten på 1,5 år badet i utebasseng hver dag, noe han var ekstremt fornøyd med. Da jeg hentet fikk jeg beskjed om at han hadde stupt ned i nærmeste dype dam umiddelbart når han kom ut med et henrykt "Bade!" og lagt der litt før de kom seg ut og hentet ham opp igjen, da dryppende våt fra innerst til ytterst fordi vannet hadde silt inn. Det har dog ikke gjentatt seg da, tror han skjønte at det tross alt er en viss forskjell på basseng med 30 graders vann og dam med 4-5 graders vann ;-)

Skrevet

Min 4 åring er dessverre ikke så smart...

Skrevet

Joda. sånn er det her å. Kliss våt tvers igjennom. Kan jo liksågodt gå ut naken.... Håper det tørker opp snart...

Skrevet

ja sønnen bader i vann og ruller seg i søle..... men han er ikke våt, bare møkkete..... og han bruker troll dress ute nå.... må bare skryte litt av troll, det har vært mange tråder der de fleste er misfornøyde, men størsten hos meg badet da han hadde reima dress oxo han, og var tørr....:-)

Skrevet

så godt å høre det ikke bare er hos oss! Jeg holder på å bli helt sprø av dette rett og slett. Reimadressen som de i butikken sa bare trengte å vaskes et par ganger i sesongen er i maskinen flere ganger i uka, og de dagene jeg ikke har vasket den fordi jeg er redd den blir ødelagt, så er jeg kjempeflau over å levere henne i bhg med så skitten dress... Til og med regntøyet kommer hjem vått i hvite poser...:P KLISSVÅTT!

Vurderer om vi bare må kjøpe barnevadere... hehe

Skrevet

Vi har også troll. Men jeg mistenker at alt vannet kommer inn ved armer, bein og eventuelt hals. Dressen er nemlig mer våt på innsiden enn på utsiden...

Skrevet

jeg har hatt barnevadere. er kjmpe fornøyd med dem:-) anbefales oxo

Skrevet

Jupp, min har tatt svømmeknappen hele uken:) Gjør meg ingenting for hun er kun våt på utsiden og knusk tørr på innsiden. Hun er faktisk det eneste barnet i parken som ikke trenger skift:)

Det renner jo fra dressen når jeg henter henne og kan omtrent vri opp alt, men ungen er helt tørr!

Skrevet

Har en som hadde dusjet i sølevann i dag, det var to + min sønn som sto og helte søle over hodene på hverandre. Sikkert veldig gøy, men fy for noe dritt. Alt tom trusa var møkkete og våt, enda med ny vårdress. Det verste av alt var at ulltøyet han hadde i dag var nyvasket, hadde tenkt til å legge det bort( har tre sett) men de andre var våte fra før. :-(((((Håper snart at all snøen blir borte i påskene og at leirdammene i bhg tørker.

Skrevet

I morra skal jeg sende med jentene shampoo i bhg jeg, så slipper dem å bade to ganger på en dag:-)

Hehe... begge jentene er så våte utenpå at det er store dammer der jeg har dressene til tørk, men jentene er LIKE TØRRE inni dressen. Begge har Reima tec:-)) Har ikke brukt ett eneste skift hele uka noen av dem:-) Men regnvottene er klissvåte da.

Skrevet

Vi har også rema tec vårdress, men hun blir våt! Selv da de dro på henne regnbuksa utenpå ble hun våt! Men jeg tror hun er litt mindre våt enn de andre ungene i bhg da... og vet at hun er ekstrem til å legge seg i søla og sånt... sukk

*gleder meg til sommer og de bare freser rett ut, uten yttertøy og alt sånt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...