maskråka Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Innstillingen på mikrofonen din er så lav at den du snakker med ikke hører deg er meldingen jeg får opp. Hvordan får jeg justert mikrofonen? Leter og leter, finner bare volum på lyd. Noen som kan hjelpe?
Mom2Two Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Har du sjekket at du har stappet den i riktig hull på pc´en? Står selve micen på on (det er ofte en liten on off knapp på den) Har du lyden avslått på selve pc´en?
Mom2Two Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Altså lyden på pc´en må være på.. hehe, ser at den kunne misforstås.
maskråka Skrevet 1. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2009 trodde mikrofonen var inne i selve pcen jeg.. He he..har kanskje ikke mikrofon i det hele tatt da;) Flirer av meg selv. Trodde det var innebygd i pcen jeg:)
Mom2Two Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 På en del pc´er er det det. Kanskje den må aktiviseres første gang? Hvis du skal bruke skype en del, lønner det seg uansett å ha ekstern mic. Myyyye bedre lydkvalitet. Har prøvd begge deler. Du trenger ikke le av deg selv;o) Mange laptoper som har integrert mic.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå