Gå til innhold

Dette med igangsetting på overtid dere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da sitter jeg her fortsatt da.. Skulle egentlig bli satt igang i dag trodde jeg, men den gang ei(Var bare en helt vanlig overtidskontroll, og jeg hadde missforstått)! Så tirsdag 07.04 blir jeg satt igang. Da er jeg 14 dager over termin.. Er det noen som vet om jeg MÅ føde på spesialenheten(Fr.stad sykehus) eller kan jeg føde på en "vanlig" avdeling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du må føde på spesialenheten ja så lenge du blir satt igang. Er vel sånn at alt utenom det "normale" på på spesialenheten. Men det positive er jo at de er dyktige der - har jeg hørt. Skal selv føde på SØF!

Skrevet

Hei! Om du skal få drypp må du ligge med overvåkning og da kan du ikke ligge på vanlig fødestue. Lykke til en hel masse og blir du bekymret ta deg en ekstra tur på sykehuset for kontroll!

Skrevet

ok.. tusen takk for svar! Ja, jeg er utrolig fornøyd så langt. Hadde noen negative opplevelser med en sur og grinete jordmor der ute, men fødselsoverlegen var helt fantastisk! Har fått beskjed om at jeg kan komme inn til ultralyd og sjekk når som helst, så jeg føler meg 110% trygg. Til tross for at jeg er på overtid..

Så ti tomler opp for SØF! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...