Tøysetipp Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Hun har dobbel dør inn til soverommet sitt, og i ETT minutt jeg var på badet for å fikse fasaden klarte hun å låse dørene med husnøkkelen. Det er ikke nøkler til soverommet. Jeg har lekt superman og prøvd alle kunstens regler med forskjellige nøkler, hårnåler, naboen sine nøkler og spikre. Synderen var strålende fornøyd med å innta mammas seng tidligere enn normalt, vel uvitende om at barnehagesekken, klærne og annet ikke er innen rekkevidde. Det skal jo ikke gå an. Og jeg er sikker på at jeg ikke hadde fått det til om jeg hadde prøvd en gang. Da blir det låsesmeden i morgen. Hurra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå