bebis *aug09*juni12* Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Er det virkelig mulig å slite så med å finne ei ski bukse... er 19+5 så har jo fått bra mage.. er jo ingenting som passer! ser jo ut som et telt i alt jeg tar på meg, eller så får jeg ikke igjen knappen.. noen som har noen gode tips? kan ikke gå med knappen åpen og sånn på ei sånn bukse heller.. ser jo mongo ut.. hehe
mymy Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Jeg bruker regnbuksa mi som er litt romslig. Flere lag ull under. Skibuksa er ubehagelig trang ja.
bebis *aug09*juni12* Skrevet 1. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2009 hmm.. tror jeg rett og slett må sette ned standaren litt.. hehe. vil egentlig ikke ha regnbukse, redd det blir veldig klamt og tett.. men må man så må man...
Trejenter? Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Jeg har en selebukse som alltid har vært litt stor, knappene går ikke igjen, men glidelåsen får jeg halveis opp. Det er ihvertfall ganske bekvæmt Selene holder buksa oppe. Lånt samboersjakke, som er litt større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå