tommeliten og lillemy Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Eller er dette to forskjellige ting selv om begge drives av kommunen? Skal ha to på bhg og en på SFO neste år, og hvis det ikke er moderasjon blir det faktisk 6000 i barnepass... Vet det er 30 % på nr to i bhg, men vet ikke om SFO går under samme?
~sjiraff~ Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Mulig det er forskjellig praksis, men her i kommunen er det ikke noe moderasjon i forhold til SFO. SKjønner ikke hvordan folk har råd til mange barn jeg )
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Her er det ikke det. Jeg har en i bhg. og en på sfo. betaler full pris begge steder.
tommeliten og lillemy Skrevet 1. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2009 Blæh.... Det var dumt... Nei, tenkte nok ikke over at det ble dyrt å ha dem i bhg/SFO.. Får trøste oss med at det er bare to år til!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Men jeg vet ikke om det er søskenmod, om du har to på sfo. Vil tro det da.
tommeliten og lillemy Skrevet 1. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2009 jo, er det, men har bare en der. skjønner ikke hvorfor det ikke er det samme. Betaler jo til samme kontonr...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Ja, vet. Har vel med å gjøre at det blir urettferdig for de som har barn i privatbhg.??? Kanskje??
tommeliten og lillemy Skrevet 1. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2009 Aner ikke. Er liksom ikke så innmari mange som har tre på bhg eller tre på SFO da. Hvis det ikke er tvillinger inni bildet. Men men. Som man reder ligger man
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. april 2009 #9 Skrevet 1. april 2009 Er bare starten dette:-) Vent til det skal kjøpes dyre dunjakker og mopeder osv.. Vi får være glad så lenge de er små:-D
tommeliten og lillemy Skrevet 1. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2009 Hehe... Ja det blir tider... Vi snakka om det her om dagen faktisk, men jeg tenker sånn at da har vi forhåpentligvis litt mindre lån, og 6000 mer i mnd! Så det blir vel ikke sååå ille. Dessuten er ikke akkurat vinterdresser billige heller!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. april 2009 #11 Skrevet 1. april 2009 He he nei, ikke så billig å kjøpe joggesko, regntøy, støvler, sykkel osv heller:-) Vi går også utifra at vi har betalt ned ganske mye på gjelden før guttene er 16-17:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå