Gå til innhold

Når vi først snakker om hus...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva slags fliser og innredning har dere på badet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pusset opp badet for ca 3 mnd siden. Har valgt lyse fliser på veggen med svakt mønster. På gulvet endte vi opp med brune. Sånn moderne brunfarge med litt grått? i. Er veldig fornøyd. Er litt redd jeg vil angre om noen få år når brunt er på vei ut igjen. Har forresten tatt to loddrette rader i veggen med gulvflisene. Det ble tøft!

Toalettet er ordinært hvitt porsgrund. Har en høy hvit hylle fra en interiørbutikk som oppbevaringssted for tingene våre (i kurver)

Vasken med hyller/skuffer er fra Duo Bad og heter Sekel (i hvit).

Skrevet

Vi har koksgrå/svarte (veeeeldig mørkegrå) fliser. Matte og avlane (11x45 cm) på veggen, liggende, og kvadratiske blanke 30x30 på gulvet :o) Rød inredning og grå granittvaks.

Skrevet

Vi pussa opp for 1 mnd siden. Har mørke grå fliser på gulvet. På veggene har vi hvite matte fliser 20x25cm og i dusjen er de 20x6,5cm. Innredningen er mørkebrun (wenge). Er veldig fornøyd. Kunne kanskje hatt enda litt mørkere fliser på gulvet. Men vi fant ingen vi synes var så fine:)

Skrevet

Vi har beige store fliser og denne baderominnredningen:

http://www.tema.no/default.asp?menu=1057

Har den med en vask og en vegg med høyskap (er ikke bilde av disse høyskapene men det er to hvite dører med to brune skuffer imellom.

Er vedlig fornøyd bortsett fra at jeg skulle ønske vi hadde gått for mørke brune fliser på gulvet.

Beige fremhever all møkk og litt til, er enda verre enn hvite fliser.

Skrevet

Vi har kjøpt denne innredningen (midterste bildet)

http://linnbad.no/index.php/vaare_modeller__1/ingrid/ingrid_brun

Hvilke fliser synes dere passer til denne innredningen da?

Tenkte at jeg skulle ha beige fliser på veggene og brune på guvlet. Men er litt usikker på om jeg blir lei av det etterhvert... Nede tenkte jeg at vi skulle ha helt hvite fliser (har kjøpt hvitglans innredning). Men det er oppe jeg er litt usikker på da.

Skrevet

Kremhvite veggfliser og beige gulv, det er veldig lyst og fint. Hvit innredning. Pynter opp med håndduker og såper av forskjellig farge, akkurat nå har jeg faktisk brunt.

Det er forresten tydeligvis forskjell på beige fliser, på mine vises ikke støv og skitt så godt.

Skrevet

Gluggen

Vi skal ha samme innredning som dere, bare i hvit. Vi har valgt hvite fliser på veggene, 60x40.

På gulvet er vi ikke helt sikre på hva vi skal ha enda. Tips noen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...