Gå til innhold

oppblåst de lux. Er det flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg passert 9 uker. Og jeg føler meg såååå oppblåst og stinn i magen.

Er det fler der ute??

Og er det noe som kan gjøres??

Dette er jo ubehagelig...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, ser i hvertfall ut som jeg er 4-5mnd på vei!!! er i uke 8 :D

Må vel bare leve med det :D

Skrevet

Har akkuart slik jeg også :) Har ikke funnet noe som hjelper enda, men kanskje det å ikke drikke så mye med kullsyre. Finner dere noen andere løsninger så gi beskjed!!

Skrevet

Da er vi flere!!!!

Var det hele forrige uke litt bedre denne uka.

Hadde også skikkelig mageknip,tok litt nyco i ett par dager og investert i biola og da hjalp det:)

Men ser jo ut som jeg er 3-4 mnd på vei også er jeg knappe 5:D

Skrevet

et luftskip til her gitt...er rett under 8 uker, og ser også ut som om jeg er halvveis i svsk!!! klarer nedten ikke sitte ordentlig for magen er så i veien. og verre skal det vel bli, hohoho...

Skrevet

her er det like før jeg letter av luft:))

Ser også ut som jeg er langt på vei og til og med fått komentarer på at jeg allerede har fått mage... Da var det litt kjiipt å si at jeg bare 7+4.....

Jeg har kjøpt noe som heter (ehh) minoform eller noe sånt på apoteket som man kan ta selv om man er gravid.. Syns ikke det funker så bra men kanskje dere har bedre virkning, det er jo verdt å prøve i alle fall..

Ellers er det bare å legge seg med rumpa i været å slippe lufta ut:) Bare pass på at du er alene i rommet...

Skrevet

HAAAAAAHAHAHAHAHA latterkick, rumpen i været ja, kanskje det var en idé... hahaha ler så jeg griner, takk for den lille skatten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...