Gummelillan Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Himmel, akkurat nå føler jeg meg som en fjortenåring som virkelig ikke har noe å ha på meg azzå. Skal på release-konsert på Mono for å se lillebroren min slippe sin debut-cd. Ikke er jeg jo akkurat spesielt ofte ute og på et sånt sted og i musikerkretser er jeg ikke akkurat daglig... Hva har man på seg da????????????? Hm, hjekper jo ikke at jeg ikke akkurat har gått ned i vekt i det siste, så dongeribuksen som alltid pleier å berge meg i sådan stund, ga rett og slett opp et sted ved hoftene... Nå har jeg gått for helsvart. Får stille meg i en mørk krok og late som jeg hører helt naturlig inn det ;-) Og satse på at min kjære lillebror ikke finner på å presentere meg til så alt for mange som hun trebarnsmoren av en storesøster fra Bærum.... Dropper da i det minste perleøredobbene og drakten, ha, ha!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Ha ha ha release-konsert i drakt og perleøredobber:-))) Nei helsvart er nok greit eller??? Jeg er jo aaaaldri ute på sånt lenger, men hadde sikkert gått for dongeri.... Ser jo at det ikke ble aktuelt, så derfor er svart veldig safe:-) Kult å dra på lillebrorkonsert da. Kanskje han roper deg opp på scenen:-DD Rock`n roll !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha det kult, rock on, slå ut håret og glem at du er en trebarnsmor fra Bærum:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Så gøy da!!! Svart er alltid en sikker farge, når man er opprådd for alternativer. Og jeg tenker det kommer flere sortkledde på en konsert også:-) Have fun!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå