Minsten, knøttet og nurket <3 Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 I dag kom det en del slim i trusa, gulhvitt og seigt, annerledes enn vanlig utflod. Kan dette være slimproppen tro? Forrige fødsel startet med vannavgang og jeg så aldri noe til denne proppen. Noen som har erfaring med hvor lang tid det kan ta fra slimproppen går til fødsel begynner? Har hatt en del vonde kynnere nå, men ikke noe regelmessig.. (litt spent og utålmodig nå, 11 dager til termin,.)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Forrige gang gikk slimproppen rundt 4 uker før jeg fødte.. Slimproppen kan gå veldig tidlig eller ikke før du er i aktiv fødsel.. Det er desverre ikke noe indikator på at noe er på gang.. Men nå har du jo ikke lenge igjen uansett og ting kan skje når som helst.. =)
♥Cherrypie♥ Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 1-3 uker:) min gikk for 3 uker siden!orker ikke vente mere jeg..hehe men den gikk ca2-3 uker før sist jeg fødte. men det er jo tegn på at noe skjer da men når man føder det er vanskelig å si.. om det er blod i den osv tror jeg man kan si innen en uke for da er det tegn på at man åpner seg osv..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå