lucky1 Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 hadde dere med deres bedre halvdel da dere var på 1.svangerskapskontroll? nå tenker jeg på den første legetimen og ikke UL.....
Lykkelig_83 Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Her har han vært med på hver eneste time både hos lege og jordmor
mammas skatter <3 Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 de ambefaler å ha me mannen på kontrollene, slik at han skal få bedre innsikt i graviditeten og som støtte og i tillfelle dårlige nyheter. det står d i svangerskapsboka e fikk med legen.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 jeg skal ikke ha med samboer.. han vil ikke heller. Ikke meget engasjert siden han ikke ønsker flere barn. Mulig han kommer seg etterhvert. Fortalte han det i går. Vurdere å fortelle om graviditeten til min bestevennine, hun blir nok med på UL:D Hun er der uansett hva det er:D
lille skatten Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 jeg hadde med med mannen min og kommer nok til å ha det framover også, syns det er greit at også han er innvolvert og får info han og. Det er jo noe som anngår oss begge selv om det er inni som det skjer. Det er og bra om man skulle få dårlige nyheter som det ble nevnt tidligere her.. Til deg som har en sambo som ikke er så støttende, kanskje det hjelper for han om han er med og blir får litt interesse for det som skjer. Håper for din del at han kommer seg litt..
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Det har ikke jeg tenkt over en gang, jeg! Tenkte at dette bare var en legetime for meg på en måte, men det er jo sant som dere sier at dette er jo noe som angår han vel så mye som meg. Jeg lurer litt på hvordan den første legetimen er jeg, da. Skal jeg ha med urinprøve? Skal jeg forvente GU?! For det har jeg ikke vært med på før, og jeg har akkurat byttet tilbake til han gamle fastlegen min. Ville kanskje likt å ha en normal legetime før en evt. GU.
Abracadabra Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 bor i utlandet og her er det en poliklinikk for gravide som gjelder. skal på mandag (8+0) tenkte jeg, og da skal pappaen være med! så bestemmer jeg vel egentlig selv (såvidt jeg har forstått?) hvor ofte jeg vil til kontroll etter det, og det er alltid med lege, og vi får visst ul hver gang...så det er vel både positivt og negativt egentlig. lurte på å ta kontakt med helsestasjonen hjemme også, bare for å ha en fot inni døren der også... men jeg blir avsporet - JA jeg håper pappaen blir med! men iom at han jobber prosjekt her nede så er det kanskje lite sannsynlig at han får tid. men ok at han er med på første i hvert fall...
Bare blåbær Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Kjæresten min var med, og han sa etterpå at han var glad for det, da han følte han fikk være mere med på graviditeten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå