sol-måne Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 hadde lege time 31/3-09 tirsdag,jeg tok greviditets test der,og den var positiv 4+2 er så lykkeliggggg håper at alle som ønsker å bli gravid blir det,sender lykke støv til alle dere som prøver...ses på 1.trimester
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Gratulerer så mye! Hvis alt går etter planen, så kommer vi nok til å følge hverandre her inne da jeg er 4+4 idag!
*Bambi + spire* Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Så spennende, gratulerer så masse!! Masse lykke til begge suger til meg babystøvet;)
Aquarius89 Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Gratulerer så mye! Jeg har selv en heeeel uke til jeg kan ta test, og det er lenge det!! Tør ikke ha høye forventninger, da jeg bare er i første prøveperiode, men det er vanskelig å la vær
Scoobydoo Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Gratulerer så mye og masse lykke til fremover:-)))
Musemor med tre søte små Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet
jollybaby Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Gratulerer!!! jeg hadde IKM i går, men ingenting er skjedd. Tok test i går menden var negativ. Har du murringer? Hvordan kjennes de ut. Det kjennes nemlig ut som mensen er rundt hjørnet men alle andre mens- symptomer er ikke her. som ømme pupper og spotting i forkant....
Gjest Skrevet 2. april 2009 #10 Skrevet 2. april 2009 Gratulerer så masse masse til deg! suger til meg støvet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå