mine to små. Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Jeg hadde eggeløsning den 26 mars, også har jeg sånn "gravid følelse" samtidig som jeg tror mensen kommer til tiden. Er så utrolig spent og har lyst til og teste snart!!! =)) Setter stor pris på svar
Spaniella Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Vanlige tester er programmert til å slå ut på hCG-nivået i kroppen 14 dager etter befruktning. Noen slår ut tidligere. Jeg ville i hvert fall ventet til 10 dager etter eggløsning og tenkt at negativ test = fortsett å håpe, positiv test = JIPPI!
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Jeg hadde el ca 26 mars jeg også,trur jeg skal ta en test søndag... vest æ itj greie å vent litt lenger da...e spennende det herre ja... e så fordervet i kroppen,vondt i korsryggen noen dager etter el, å trøtt...ømme bryst..men det e vel bare innbilling...lov å håpe! Må få hør kos det går med deg da??? Tvi tvi!
mine to små. Skrevet 1. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2009 Så moro med syntomer ) krysser mine fingre for deg! Jeg skal prøve og vente litt, men så utrolig spennende at jeg kommer nok til å ta den rundt da jeg og. hehe! Jeg har ømme pupper, spiser som en gal(mer enn vanlig), nederste del av magen har vært øm, kjent no stikking osv, og virker som jeg har fått oppblåst mage. noe jeg ikke får før dagen før mensen, som egentlig er 8. så hååper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå