Gå til innhold

Seteleie - igjen.....


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd dette??

Selv er jeg født i seteleie. Mitt første barn kom i sete og nå skjer det jammen igjen...... Noen som har opplevd lignende før???

Skal på ny ul om 14 dager og se om ho har snudd seg, noe jeg jammen tviler på- siden ho har funnet sin stilling liksom. (Ho har ligget akkurat samme stilling nå den siste mnd). Så da blir det nok planlagt keisersnitt denne gangen.

 

Ser ut som barna mine rett å slett liker å sitte inni der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er vel ganske unikt at det skal skje to ganger på rad?

kanskje det ligger i familien på en måte, høres nesten sånn ut. vet ikke om det går an men...

 

ble det keisersnitt forrige gang da , eller?

eller heller du mot planlagt keisersnitt pga forrige fødselsopplevelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De trodde han lå riktig forrige gang, Så jeg fikk ikke greie på det før etter 24 timer på sykehuset sist.Vil ikke oppleve det en gang til. Så denne gangen går jeg for planlagt keisersnitt ja!

 

Synes det er så rart.

 

Har 3 søsken som kom vanlig vei, men ett søskenbarn som også kom i sete. Min mor og hennes søster har altså fått hvert sitt barn i sete, og nå får jeg to i sete :) rare greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var dårlig kontroll av dem forrige gang da!

de skal jo også kjenne hodet når de sjekker åpningen under fødsel, de kjenner jo på fontanellene og greier...

 

kan ikke være ofte det skjer at det blir oppdaget så sent altså, tror neppe du kommer til å oppleve det igjen... (uprofft??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pga vannavgang hjemme ville de ikke skjekke åpningen da jeg kom inn, pga infeksjonsfare. Helt håpløs historie egentlig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, ja, men denne gangen blir det ihvertfall sjekket.

 

syns de rotet masse oppi der jeg, men kanskje de ikke gjorde det etter at de tok vannet da... husker jo ikke alt helt klart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...