Belladonna med to gutter Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 ?! Nysgjerrig på om jeg er gravid, vil helst teste nå, men det er bare 4 dager siden samleie...!
♥Bubble♥ Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Jeg testet positivt 12 dager etter første positive EL-test Er nok litt tidlig å teste nå da. Er bare å smøre seg med tolmodighet en stund til Vet at det ikke er lett men... bedre det enn å få negativ test
Belladonna med to gutter Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 Andre? Nå er det 8 dager etter samleie, men må vel smøre meg med tålmodighet!!!
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 jeg tok sikkert 2 tester daglig. Fra 3 dager FØR ikm og til 3 dager etter ikm. den var ikke skikkelig positiv før 3 dagen etter.. men en litwn strek var og skimte dagen etter ikm.
lille frø, mor til to Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Jeg testet 10 dager etter EL, men da fikk jeg negativt utslag. Testet så på IKM-dagen som viste positiv.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Testet den dagen jeg skulle hatt mensen og testen var knall positiv;) Så kunne nok ha testet et par dager før og allikevel fått positiv test. Men kommer vel ann på hvilken gravidittets test du bruker. Clera blue skal en vel få positivt svar opptil 3 dager før tror jeg. Mens quick respons som jeg brukte bør du vente med til den dagen du forventer menstrasjon;)
Snow78 Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 Jeg testet svakt positivt 11 dager etter EL, 4 dager før IKM
Belladonna med to gutter Skrevet 15. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. april 2009 Nå har jeg testet, og den er positiv!! Jippi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå