KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Hei! Sønnen min på 18 mnd har nå blitt henvist til sykehuset for å snitte penis pga. for trang forhud. Men det kan ta litt tid før han får timen... Han er ganske rød og irritert på tuppen, samt at det kommen en "ballong" når han tisser. Kjenner jeg er litt nervøs for inngrepet, men det er vel kanskje ikke noe å være nervøs for..? Han skal få en svak narkose, slik at han ligger rolig + at det ikke skal bli så skremmende for han med alle legene, sprøytene osv. Noen som har barn som har gjort dette, som kan fortelle meg litt om det? Inngrepet, tiden etterpå og resultat senere? Tusen takk for svar. Mvh:
Gjest amandine Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Har ikke barn som har gjort det, he he men min kjære.... Han var liten, og svigermor syntes det var helt pyton. Men det skal vel mammaer synes når noen skal gjøre sånn med barna deres!? Han har iallefall aldri hatt problemer med det, og han funker godt som gull og er en høyt elsket 4barnspappa! Så jeg kan iallefall gå god for resultatet! Han hadde (iflg svigermor) heller ingen problemer etterpå, kun litt hevelse og sårhet et par dager..Og dette var i 1973, så det er sikkert enda greiere nå! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Sønnen min fikk operert forhuden da han var 9, da hadde han hatt et par betennelser og den hadde blitt for trang. De la et lite snitt i forhuden og "brettet" den og sydde sammen igjen. Resultatet ble kjempebra. Det grodde fort og fint, var litt sårt i en dag eller to, og har vært helt bra siden. Det går sikkert bra med sønnen din, og den sårheten som kommer etterpå er sikkert ikke noe særlig verre enn den sårheten han har nå.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2009 Tusen takk for flotte svar:-) Da tror jeg at jeg kan senke skuldrene.. litt hvertfal;-) Hehe. Du sier noe der anonym, at den sårheten blir nok ikke noe serlig mye værre enn det allerede er... Skal bli godt for han å få åpnet opp litt.. Er så trangt at strålen såvidt klarer å presse seg ut... Han gråter ofte når han tisser også.. Men er det en risiko for at man må gjøre inngrepet om igjen, hvis det gror for trangt etter første inngrep?
Gjest amandine Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Sikkert ikke noe problem(og godt gubben ikke er her he he spørs om han hadde likt å bli utlevert:)). Gubben her har litt "slakk" på tuppen he he, huden der er nå så elastisk likevel at det sikkert går bra! Jammen godt å ikke være mann i blandt!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2009 Hehehe amandine...;-P Ja det er jo det! Så det går nok så fint så.. Hehe ja du sier noe der...:-)
Gjest amandine Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Sukk så profilen din... du er like gammel som eldste datter her i huset...
Gjest amandine Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 He he følte meg plutselig gammel he he kunne vært stefarmor...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2009 Hehe... :-) Skjønner at det føles litt rart.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #10 Skrevet 1. april 2009 Har ikke barn som har gjort det, men mannen min hadde dette inngrepet da han var liten, det var nok ikke moro der og da, men det gikk helt fint uten komplikasjoner. Han har fortalt meg at han hadde en litt uheldig debut episode med eksen i sin ungdom, litt blod osv, hehe, han tror dette kommer av dette og det var ikke vondt men ekkelt sa han. Utenom det har han ikke hatt noen problemer med dette, og fungerer så fint som bare det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå