♥Snulder Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Er så sjelden at jeg må fortelle om det her...hehe! Var avgårde sammen med noen kollegaer og så Menn som hater kvinner. For en super film! Jeg har ikke lest boka enda, men gjett om jeg skal kaste meg over disse bøkene nå!! Hadde så utrolig morro av kollegaen min som satt ved min side... hun skvatt 1001 ganger og vekselsvis slo etter meg og klamret seg til armen min;=DDDD ...og hun hadde lest bøkene og var litt forberedt;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 He he he ja kino ja, husker ikke sist jeg faktisk... Men kul film sier de som har sett den:-) Litt juks å lese boka først, for som du sier helt forberedt:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Ja den er knallbra:-) Jeg hadde også lest boken før filmen, men både hoppet og hylte underveis:-) Hihihihi:-)
Karomamma Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Wow, gratulerer med kinotur!! Ikke så ofte her heller, akkurat... Snuppa og jeg var faktisk på kino på søndag og så janitsjarfilmen ORPS. Vi har fått ny kino i nabolaget og den er utrolig fin!! De har sånne "loveseats", en liten sofa med plass til to og bord på begge sider. Skikkelig kult, noe for Karopappa og meg, tenker jeg. Si ifra om flere vil bli med på kino i byen Menn som hater kvinner hadde jeg tenkt å se før den kommer på DVD (for en gangs skyld...) Har ikke lest boka, men kjøpte den til svogeren min til jul for noen år siden, like etter søsteren min hadde flyttet ut. Ooops
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå