Gå til innhold

Endelig overstått!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter tre dager med maserier, to turer på Ahus for å få hjelp, en jordmor som mente at "mødre har det bedre hjemme" og at "naturen skal gå sin gang", og en jordmor som mente at nå hadde jeg gått lenge nok med smerter så ble jeg satt i gang 1120 på torsdag 26. mars. 3,5 time senere var Oskar ute i friluft!

Det er det heftigste jeg noen sinne har opplevd, på godt og vondt, for smertefult var det, men lystgass folkens! Herregud så utrolig festlig! Kjørte jo _det_ showet mellom riene, for da var jeg jo helt smertefri *hihi* Heldigvis er det det jeg sitter igjen med etterpå, og ikke smertene. Var skikkelig guffent da jeg måtte legge fra meg min beste venn litt da pressriene begynte.

I tillegg ble han tatt med vakuum da han tverret med hodet. Var like greit, for da kom han i alle fall ut i en fart ;-)

Må si jeg har hatt litt gansperre etterpå, for jeg ble ikke klipt da han ble tatt med vakuum. Egentlig hadde han bare tenkt til å snu på hodet og så la meg presse ham ut, men så dro han ham liksågodt ut da han var der alikevel. Helt i orden for meg, men jeg sliter litt nå med slarkete bekkenbunn og ble sydd litt. Har jo ikke sett seg selv, men er etter sigende en grad 2. Har vært forferdelig hovent, og har vært litt numment, men er på vei ned nå, og med litt smertestillende så går jeg på turer nå :-) Superdeilig i vårsola!

Nei, fy fader altså! Endelig ferdig, og fødsel var ikke i det hele tatt noe jeg kunne forestille meg på forhånd. Var jo rimelig kort og heftige greier for min del, men _helt_ i orden. Komisk nok så ble jeg født på nøyaktig samme måte. Noe min mor klokelig hadde holdt helt kjeft om. Hun hadde bare sagt jeg ble født på 4 timer ;-)

Oskar var 3320 gram, 50 cm lang og 34 cm rundt hodet og spiser som en hest :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med prinsen :)

Nyt den herlige tida dere har foran dere!!!

Masse lykke til med den lille :) :)

Skrevet

gratulerer så masse!! har kikka etter oppdatering fra deg noen dager nå - har vært en ivrig bloggfan ;)

Masse lykke til i tida framover :)

Skrevet

gratulerer så mye. Hørtes rimelig heftig ut, men det er vel nesten bedre enn å holde på i flere døgn. Kos dere masse med nurket.

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Så deilig å være ferdig og ha gullet i armene i stedet for i magen da...

Og i det herlige vårværet!!!!

Nyt det!!! :-)

Skrevet

Gratulerer masse med gutten! Kooos dere! Og maa vi andre foelge etter saa kjapt som mulig :-)

Skrevet

Gratulerer kjempemasse! Nå krysser jeg fingrene for at det snart er min tur. Begynner å bli utålmodig. Permisjon når babyen fortsatt er inne i magen er veldig kjedelig.

Kos deg masse med den nye helten i familien!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...