mamma070706 Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Huff, er så oppgitt over svigermor i dag. Saken er at eldstegutten er under utredning for, sitat legene: "dette kan være alt fra migrene til hjernesvulst". Skal på MR med han 14.april så da får vi forhåpentligvis avkreftet svulst. Han har i tillegg astma, og har de siste dagene vært veldig plaget av dette, hoster og hoster, og må medisineres jevnlig iløpet av dagen. Meningen var at gutta og far i huset skulle dra på besøk til svigers i går, og bli til i dag. De tok turen, men valgte å returnere i går kveld da det fra oss her hjemme er 7 min til legevakta, mens det fra der svigers bor er litt over 1 t. Er litt lang tid for legehjelp dersom han skulle tetne helt til og få pustebesvær. Har i ettermiddag vært en tur hos mine foreldre (10 min til legevakt). Mens vi var der har svigers ringt etter oss. Da mannen ringte tilbake var hun rasende og bare kikka på at vi kunne dra til min fam, og ikke til svigerfam. Mannen og svigermor hadde en mildt sagt opphetet diskusjon om dette, hvor han prøvde å forklare dette med avstand til legevakt -uten å få forståelse for dette. Han sier sånn sist i samtalen at nå har gutten i tillegg fått en del kuler på halsen slik at vi er veldig bekymret, hvorpå svigermor repliserer: ja, ja det er nå ingenting jeg kan gjøre med det, slik er livet.. -Blir bare så jævli lei meg. Måtte bare få det ut..
Gjest Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Usj, egosentrisk kjerring... Håper det viser seg å være noe bagatellmessig med gutten din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå