Mage Mi Sa Jo Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 min sønns ører, de er lite brukt og kunn 2 år og 4mnd gamle. selger disse da han nekter å bruke de til å høre med og finner da ikke noe poeng i at han skal ha dem. det er ingen feil, mangler eller skader på ørene. så om du kjenner noen som trenger et nytt sett med ører er det bare å ta kontakt.
babymaker med 2 små jenter! Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 hehe så smart! hvor mye skal du ha for de? kanskje jenta mi hadde hatt godt av to sett ører.. villig til å prøve det og jeg for at hun skal kunne høre bedre.. )
Mage Mi Sa Jo Skrevet 2. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2009 vel noen ganger er humor tingen som gjør at man kommer gjennom frustrasjoner. og dengutten har virkelig oppdaget at å lukke ørene eller late som ingen har sakt noe. er en måte å påvirke omgivelsene på. og nårdette ikke funker blir han sint og da hører han hvertfall ikke. han er egentlig en ganske så godgutt men har kommet i den berømte alderen hvor egen vilje er sentralt den alderen varer nå livet ut men vi må jo finne en måte å lære han at ikke all oppførsel er ok og at noen ganger så funker det ikke å få sin egen vilje fordi det er andre også som trenger å få sin vilje innimellomm og så er det det med fornuft da. i går hadde gutten de værste humørsvingningene jeg har sett noen gang, jeg prøvde å forklareat det er jeg som er gravid og hormonell men det fiunket ikke det heller. fra og ligge å hyle og sparke på gulvet over ting jeg ikke forsto til å bryte ut i voldsom latter og så kose og så igjenn bli illsint og slik holdt han på lenge uten at jeg forsto hva det var han ville. han gikk til slutt lei og gikk og lekte litt. men da var mor utslitt. men det tror jeg gutten var og. storesøsteren hans har vært trassig hun ogmen dæven den guttet slår henne ned i støvlene på raseri. oftest forsto jeg hvertfall hva hun var sint for iutgangspunktet. mulig det at jeg ikke altid forstår er grunnen til at han blir så voldsomt sint da.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Det sies at guttene trasse mer enn jentene i den alderen der..for når puberteten sette inn så har det ein tendens te å vær andre veien..hehe.. Eg og brødrene mine e perfekte eksempler på akkurat det! Men...det går jo snart over..!!!! Einaste trøsten tror eg... Han blir større!! Hehe...lykke til med trassig gutt! Håpe eg får ein liten å bryne meg på snart!!!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Kor lite babysyk e en når en faktisk glede seg te trassing!!!! Haaha
♥ anonym♥ Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 .. gutten min sier tillogmed " Jeg hører ikke hva du sier." selvom vi står annsikt til ansikt ca 5 cm fra hverandre.... men nevner jeg sjokolade, da hører han ALT. tilogmed fra den andre enden i huset.
♥ anonym♥ Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 han er 2 år og 5 mnd... så det er nok alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå