Gå til innhold

Ting å bli sur for:

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Pappaer som skal passe barn, og som er så opptatt av å være ute at de "ikke fikk tid til å spise". Leverer utsultet og sutrete gutt tilbake

- Pappaer som ignorerer helt dette med å dele på hårklipp

- Pappaer som svarer på forespørsel om å dele litt på påsketiden med: - Du kan jo være med oss en tur i skogen

- PMS

- Unger som ikke hører på voksne når de sier NEI til vannkrig

- Unger som har som hovedoppgave å komme løpende gjennom huset med en hale med unger etter seg (med vannkanoner seff)

- PMS

- PMS

- Eller noe annet sure-greier

JEG ER SUR I DAG JEG!!!!

Lurer på hvorfor.... hmmmm ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom på flere ting:

- Å være alenemor og måtte ta ansvar helt alene for legging av unger som ikke vil legge seg

- Ha dårlig råd litt for lange perioder

- Aldri vinne den f........ lotto-potten. DET ER MIIIIIN TUR NÅ!!!! HØRER DERE????

. Unger som ikke gidder lade tlf slik at man ikke får tak i dem.

Gjest amandine
Skrevet

Nå er ikke jeg helt alene, da, men føles litt sånn i og med at han alltid er på jobb... Les 5 registreringer ved middagsbordet siste mnd...og JA jeg fører regnskap! Men du har min dypeste medfølelse! Og jeg mistenker PMS for å være verst, selv er jeg jublende glad for har enda ikke fått tilbake forb... mensen etter fødsel. Bare tanken på at nå er det ikke flere barn til meg så ergo skal ha forb... mensen i 100 år gjør meg lett hysterisk. Og jeg har altså ikke PMS engang!

Gjest amandine
Skrevet

Og ang mobil uten strøm, fikk akkurat mld fra gubben: tom for batt rakk ikke fly ser U i morgen elskr

Skrevet

Hahaha.... Er ikke det typisk?

Mensen burde jo absolutt stå på lista!

Skjønner ikke hvorfor vi skal være nødt til å gå igjennom det HVER mnd egentlig....

Da lister jeg opp i fleng:

- Mensen

- Rotete hus

- Unger som kler av seg der de står og løper avgårde som om ingenting har skjedd

- Snø (når snøen burde vært borte for ørten mnd siden)

- Kulde

- Nevnte jeg PMS???

Skrevet

Jah... og ikke minst

- katter som driter under den innebygde terrassen ved inngangen

Hva fader gjør man med sånt da???

Gjest amandine
Skrevet

Katter, ja! Skrekkelige dyr spør du meg! De driter overalt hos oss, graver istykker blomsterbed og sniker seg inn i garasjen. Har dessverre ingen gode råd og har selv et meget anstrengt forhold til dem. Tror de gjør sånn på pur f!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...