Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Er det bare på vg og tv2 zumo man får sett det? Finnes det noen måte og se det gratis?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Jo men hvis man ikke har tv2 tenkte jeg på. Har nemlig ikke tv2 men mannen min sitter på sofaen med abstinense for ikke og få sett kampen.
Gjest Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 aaaaah, sånnsett. Nei då veit eg ikkje:) HAr dykk ikkje tv? Høyres så rart ut å ikkje ha tv2. Eg kan jo kople opp webcam*fnis*
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Jo tv har vi. Men bor i utlandet så har ingen av de norske kanalene. Har heller ikke noe visa kort så får ikke betalt over nett så derfor får vi ikke sett på tv2 eller vg tv.
Gjest Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Nei, det blir vel berre liveoverføringar med tekst då... Sorry.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Ja det er nok ikke så mange andre muligheter da nei. Får se om vi får løst det til neste gang det er en morsom kamp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå