Gå til innhold

Pyjamas med fot, størrelse 92...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir snart opp, før har jeg kjøpt på Cubus eller Reflex. Men ingen av de har inne nå, selv om de sier at de skal gå til 92 med fot.

Jonas må ha med fot, fordi han sover med skinne og det går ikke med de uten fot.

Ga opp å finne på nettet også... Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har sikkert hørt dette før men foreslår det fordet jeg da....Hva med uten fot men med en tynn sokk? Det er det jeg bruker på frøkna. Hun er 6 snart og da får man hvertfall ikke tak i med fot.... Lykke til!

Skrevet

På coop har de hatt noen slike pakker med en body og en pysjamas med fot i str opp til og med 98. På salg kostet de vel ca kr 198,- for pakken. (i underkant av kr 400,- ordinært) Utrolig god kvalitet.

Skrevet

Er ikke noe problem det, men de er så trange i beina nederst de uten fot at de passer ikke over skinna hans. Hadde en i str 80 som bare ble lagt bort i skuffen- fikk den ikke på foten..

Derfor, ellers hadde jeg jo selvfølgelig gjort det..

Skrevet

Det er synd ikke GAP shipper til Norge, de bruker å ha supergode pysjer med fot til litt opp i størrelser.

Kjenner du noen i USA eller England som kan videresende for deg?

Skrevet

Hvis du ikke er lei å kjøpe brukt så har jeg noen jeg kan selge deg billig... bare send PM hvis du er intererssert...

Skrevet

Har en i str 92 i merket boboli, har fått den i gave så vet ikke hvor den er kjøpt.... Skal prøve å huske det neste gang jeg snakker med mamma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...