Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Jeg har sett en rekke tråder rundt dette temaet i det siste. Egentlig ikke et tema jeg er interessert i, men det hadde seg sånn at jeg kjenner en mann, journalist, som skrev om temaet i et av landets aviser, men ikke fikk trykke det negativet han hadde funnet fordi herballife bidro med så mye penger på annonse siden at det ikke ville være lønnsomt for avisen. Han meldte saken til pfu og fikk sparken med beskjed om at hvis han pratet om dette ville han bli bransje død. Sånn bare til opplysning.
Gjest Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Haha, det er jo berre å ta kontakt med tv3 hjelper deg eller fbi om dette er sant. Det har vel skjedd fleire enn ein gong at VG har skrevet negative ting om ein annonsør. Og PFU er heilt objektiv.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Og jeg kjenner en som ville skrive om det i et blad, men han fikk ikke lov fordi det bare var positive funn. det var 60 000 dokumenterte bedringer relatert til helsen.
Miss Misantrop Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Jeg vet at du har rett, HI. Jeg vet til og med hvem du snakker om. Han heter. B. Lec..... gjør han ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå