Gjest -lilly- Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Hvor lenge etter p-pille slutt gikk det før dere ble gravid?
mammas skatter <3 Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 1 år og 9 mnd. fikk ikke eggløsning før for 2 mnd siden. klaffa etter andre forsøk og ved hjelp av pergotime og ovitrelle.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 ca 4 mnd. "De" sier jo at man enten blir gravid med en gang man har sluttet eller så går det gjerne 6 mnd...Men "de" sier så mangt
Venter nr 2 i desember 2009 Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Gikk på p-piller fra jeg var 19 til 32. Ble gravid på første forsøk. Har nå gått på p-piller i 1 år og 9 mnd. Gravid på første forsøk også denne gangen....
Tobarnsmor2be! Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Rakk å få mensen 1 gang jeg før jeg ble gravid, og vi prøvde ikke engang:P Men er overlykkelig fordet:)
sommerfe har født! Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Gått på pillen i mer eller mindre sammenhengende i 10 år. Rakk ikke engang få mensen før jeg ble gravid. Kjæresten mente det ble en litt kort prøveperiode... Men vi er happy, håper det går veien, har bare visst om det i tre dager!
BJE Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Jeg og samboeren min brukte ganske nøyaktig 1 år før jeg ble gravid. Da hadde jeg brukt p-piller i 4 år. Hadde forventet at det skulle ta litt tid også, men må innrømme jeg begynte å bli utålmodig når det hadde gått litt over 6 mnd.
BettyBe Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Gått på ppiller mer eller mindre sammenhengende i 11år, og rakk også kun én mens før vi ble gravide.. "Dette var vel ikke så vanskelig?!" var noe av det første sambo sa når vi fant det ut, hehe! Smilende og lykkelig over at vi skulle være så heldige, og litt paff og satt ut, for vi har vennepar som har prøvd kjempelenge, som jeg føler "fortjener" mer enn meg å få gå gravid.. :-/ Håper de kommer snart etter! :-)
Gjest -lilly- Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 Litt forskjellige svar ja Vi har akuratt startet å prøve på nr 3 nå. Fikk de to første barna rett etter pille-slutt, så blir spenneden å se om det samme skjer denne gangen. Frykter det kanskje tar lenger tid denne gangen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå