Gå til innhold

Legger dere barna til nøyaktig samme tid hver kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her varierer det litt...

Minste legger seg mellom 18 og 19,noen ganger er klokka akkurat 18 mens neste dag er den nesten 19.

Største legger seg mellom 18.30-19.30 alt etter hvor tidlig hun har stått opp på morgenen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis går vi på badet med begge etter barne-tv hver dag (hvis ikke en av de er ekstremt trøtt eller at minsten har sovet for mye på dagen)

Skrevet

Nei, mellom sju og åtte et sted.. Prøver å legge rundt sju, men han lille er ekspert på å drøye tiden :-p

Skrevet

Det er samme tid, ja ... +/- toppen 10 min.

Hender seg vi bruker litt ekstra tid på badet og da forskyvest alt littegrann.

Skrevet

he-he - nei det varierer litt. mellom 19:30 og 20:30 en gang. kommer ann på hvor organiserte vi er og hvor trotte barna er.

Skrevet

Samme som tingeling_80

Skrevet

For det meste leggast dei kl 19 begge to, ein 5åring og ei som nærmar seg 3år. Dei veit at når nyhetene startar så er det senge tid. Gutten min har jo etterlyst legging hvis me har drøya det litt og nyhetene har starta, da seier han "mamma, skal eg ikkje legge meg i dag??"

I helga så hender det at dei ikkje legger seg før kl 20-2030 ein gong, varierar litt. Syns det er heilt greit at dei er litt lengere oppe av og til, søndag derimot legger dei seg kl 19 og er som regel veldig trøtte.

Skrevet

Omtrent samme tid ja. Kommer ann på om hun dusjer før eller etter barnetv. Tidligst legger hun seg rett før kl 19, og senest i seng kl 19.30.

Vi er oppe kl 6 hver dag så hun blir alltid trøtt på samme tidspunkt.

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

omtrent. hvis hun ikke har sovet i bhg i løpet av dagen så legges hun 18.00, ellers legges hun 18.30.

hun er 2.5år.

mini på 5mnd legger seg mellom 18.30 og 20.30..varierer...

Skrevet

Ja, han legger seg 18 hver dag. Trøtt type! 19 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...