lego Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Vi har kjøpte Akta Graco Logico S (babysete m/base) til babyen vi venter nå i påska. Har hatt en tidligere versjon av dette sete til 3 åringen som vi var veldig fornøyd med, derfor har vi liksom ikke vurdert andre seter engang. Sete i seg selv virker supert! Men... Vi monterte basen i bilen i dag, og da virker det som om støttebenet blir for kort... Får ikke justert det mer heller. Støttebenet står i gulvet, men det står ikke fast liksom. Er det for kort? Har lest bruksanvisningen 3 ganger nå, men jeg klarer ikke å finne ut hvor godt fast det støttebenet skal stå. Noen som har litt peiling og kan hjelpe meg??? Kan jo selvfølgelig bruke stolen uten basen, men en av grunnene til at vi kjøpte dette er nettopp pga basen.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Vi har dette setet og får det helt ned i gulvet =)) Er ganske lang det støttebenet mener jeg (bruker ikke dette nå for tiden, men det var aldri noe problem mens vi brukte det =))
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Hvordan bil har dere? vi har ganske høye bakseter, men støttebenet nå helt ned i gulvet... Dra tilbake til butikken, dere, og be dem om å hjelpe! :-)
lego Skrevet 1. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2009 Har Nissan Qashquai +2, relativt nyinnskjøpt, men jeg har ikke sett på baksetene som veldig høye. Men de er kanskje det da?! Får nok stikke innom butikken ja....
Gjest Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Vi har Opel Vectra stv 99-mod, og basen til logico S passer ikke godt i bilen vår heller. Hovedårsaken er at baksetene heller veldig, og dette fører til at staget på basen blir for kort. Dessuten er setene såpass myke at det ikke blir stødig nok. Vi har brukt basen på nåde, men har nå gitt opp, så nå sitter jenta på 8 mnd uten base. Og nettopp derfor skal vi bytte sete, for det er veldig upraktisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå