Gå til innhold

Samlivsbrudd -> 1 unge i 2 barnehager. Noen erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 4,5år som har to barnehager som følge av at mor fant seg ny mann annen plass (1time med bil herifra) Vi hadde delt omsorg for barnet, noe hun ønsket å fortsette da hun bestemte seg for å flytte.

Etter en kamp på halvt år, godttok jeg løsningen på vilkår, da utgangspunktet var flytting for en periode på 1år. Nå er året gått og ingen flytter hit igjen.

Han har vokst utrolig masse på det som har hendt, men har de siste månedene hatt litt problemer med all omstillingen. Det jeg ønsker tilbakemelding fra dere på er om dere kjenner til andre som er blitt presset til å godta denne type løsning, og om det finnes noen studier, erfaringer og lignende med ett barn som skal gå i to ulike barnehager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv en sønn på din alder og kan ikke annet enn å si at dette virker utrolig egoistisk ut - av dere voksne. To barnehager for en liten gutt fordi dere ikke klarer å bli enige om hvor dere skal bo? Jeg skjønner godt at du sitter i en fortvilt situasjon etter å ha blitt forlatt, men jeg hadde ikke gitt mer uten kamp her. Enten det, eller flyttet etter. I allefall tenkt alt til det beste for den lille...

• 2 uker senere...
Skrevet

Dette hørtes vanvittig uansvarlig ut.

Har ingen erfaring med akkurat dette, men dette synes jeg ikke du skal finne deg i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...