Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Ingefær Har du alvorlig svangerskapskvalme, så burde du ta kontakt med legen din. Det finnes legemidler på resept som hjelper, men de har en tendens til å slå deg helt ut omtrent. Men går man hjemme med hyperemesis gravidarum sier det seg selv at man heller vil sove istedet for å henge over doskåla
Abracadabra Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 huff ja må skaffe meg noe ingefær etter hver tror jeg. sitter selv med seabands (reisesykearmbånd du vet), og det hjelper IKKE på meg i hvert fall, sukk. ble så glad når jeg fant dem... noen her på siden foreslo tyggis, det virket heller ikke hos meg. må få tak i ingefææææær!
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Har du prøvd kjeks eller knekkebrød. Ha dette i nærheten heledagen, småspis (ca hver andre time), det hjelper for meg som regel. I dag dessverre ligger jeg rett ut, ingenting som kan hjelpe Lykke til. Håper du finner det som passer for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå