Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 uke igjen til IKM... Tiden går så vannvittig sakte!(spesielt for di sambo er på det store blå) har såååå lyst å teste,men vet at det er for tidlig. Kjenner fortsatt ingen tegn ,men er vel lov og krysse fingrene og håpe fordi ? :-)

Hva gjør dere for å få tiden til å gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke så mye å gjøre. Jeg snakker ikke med vennene mine om det, for da blir det så mye mas. Forresten har jeg jo symptomer hver gang, så det blir litt oppbrukt.

Mannen min vil ikke snakke så mye om det, han syns vel det er ok at det tar litt tid på en måte også, for da får han prøve lenger;)

Det blir jo unektelig mer action på soverommet den perioden:)

Jaja, litt moro må man jo ha oppi det hele.

Og så tester jeg aaaalt for mye. DET må jeg slutte med!!!

Skrevet

Jeg synes også det tar lang tid å vente på ikm, spesiellt når Tr ikke kommer på ikm dagen heller...og de forbaska testene er negative..frustrerende, Jeg får tia til å gå ved å se på babyting på nettet..gå turer, se på tv, gjøre husarbeid og være sammen med andre... Hjelper ikke så mye..men litt der og da! Masse lykke til:)

Skrevet

Huff, føler med deg! 1 uke til IKM her også, og syntes det går altfor sakte! Jeg får tiden til og gå, med min sønn. 1,5 år. men når han legger seg, går tiden altfor sakte igjen.

Har sitter og sett litt på barneting på nettet jeg og, så nå har jeg finnet tvillingvognen vi skal ha, og navn på kommende baby :-p hehe.

Krysser fingre OG tær for deg :)

Skrevet

Jaaa! tiden går så vannvittig sakte! Heldig du er med sønnen din :D

Føler jeg har sett ALT som er på nettet,sitter jo her konstant så lenge pcen er på *litt flau*

Har så lyst å kjøpe babyklær, funnet såååå mye fint,men tørr liksom ikke helt og kjøpe enda! :D

Spennende at vi har samme IKM dato da :D

Skal krysse fingrer for deg :D

Skrevet

Snakker ikke med noen andre enn sambo her. Tenkte det var greiest sånn ,slik at jeg slipper at alle sitter der og spørr og kanskje "maser" om jeg er gravid, og da blir jo jeg bare enda mer skuffet og føler enda mer press på å klare det raskere!

Så jeg er sier bare : Takk gud for dette forumet ;-)

har vurdert å kjøpe inn sånne billigstrimler,siden det koster litt i lengda og kjøpe CB og QR sine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...