Gå til innhold

orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor gamle var dere når dere fikk deres første orgasme? og er det noen som aldri har fått en? hilsen ei som sliter....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 11 år tror jeg. På egenhånd da altså ;-)

Skrevet

24 år her, gift i 5 år, to barn! Aldri hatt en orgasme :(

Skrevet

Jeg har aldri fått det, er 26 år.

Forsøker, men jeg sliter.

Hadde riktignok min første ejakulasjon i dag da.

men jeg kom nok ikke.

Skrevet

Jeg tror jeg var ca 28-29 år og tobarnsmor.

Skrevet

okey..ser det ikke bare er meg som sliter. jeg har på en måte gitt litt opp også:( er sååå misunnelig når alle veninner snakker om alle orgasmene de får, og der sitter jeg dum som et brød som aldri har opplevd hærliheten! trodde faktisk jeg skulle få orgasme før jeg fikk barn da!! men men..frustrert! ...jeg skal vertfall på kndomeriet og kjøpe den beste vibratoren de har!

hilsen HI

Skrevet

Alene? Rundt 9-10 år...

Skrevet

Var vel 13-14 år, tror jeg.

Skrevet

var vel ca 12 år da jeg min første på egenhånd.

indre organsme fikk jeg første gang av mannen min, og da var jeg 22 år.

Skrevet

11-12 år. Kommer nesten for fort. Med direkte stimulering bruker jeg ca 1 min.

Skrevet

11-12 år vil jeg tro, muligens tidligere.

Anbefaler absolutt å kjøpe noe leketøy ala vibrator eller klitorisstimulator. Det er forøvrig for de aller fleste mye lettere å få orgasme ved stimulering av klitoris enn inni skjeden, så se etter klitorisstimulatorer av noe slag :-)

Skrevet

32 år 1. gang og da på egenhånd.

En venninne av meg ville ikke ha noe dildo eller annet hjelpemiddel da hun har litt større barn og vet du hva hun bruker : en elektrisk tannbørste!! Den ligger gjemt i "roteskuffen" hennes, men selve tannbørsten ligger i undertøysskuffen. Tror ikke hun bruker børsten men baksiden av hode. Synes det er festelig.

Skrevet

8-9 år på egen hånd..

18 sammen med kjæresten, og g punkts orgasme når jeg var 20 tror jeg..

Skrevet

Jeg var 16. Anbefaler spruten fra dusjhode/kran :)

Skrevet

Jeg var ganske liten når jeg fant ut at visse ting gjorde at det ble veldig godt :P Kanskje 5år eller noe?

Sammen med partner var jeg 22 første gangen jeg hadde orgasme.

Skrevet

ok..en litt annen vri her..hva gjør dere for å få orgasme, og hvor lang tid tar det?..og hva kjenner dere rett før "the big bang"?

Skrevet

Skriv denne i en egen tråd, så blir det ikke oversett. Jeg lurer på det samme skjønner du. hehe. (jeg er an av de lenger opp som ikke har hatt orgasme før jeg heller).

Skrevet

Jeg har aldri fått orgasme, men for noen dager siden kjøpte jeg meg en ny vibrator. Jeg har en fra før av også, men kjøpte en mer avansert nå.

Jeg gikk for en silent spur, etter å vurdert råd i alle retninger:

http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9764878

I dag prøvde jeg den for andre gang alene, og det endte altså med at jeg ejakulerte for første gang (har skrevet lenger opp her).

Jeg ble så sjekket at jeg stoppet dær og da og løp for å finne en håndduk for å tørke sofaen. hehe

Jeg tror nok ikke jeg kom, men kanskje var det like om hjørnet???

Annbefaler deg å prøve silent spur

Skrevet

Jeg fikk min første orgasme ved stimulering av klitoris da jeg var rundt 10 år, på egenhånd. Ved å gjøre det på egenhånd eller bli slikket, kan jeg komme iløpet av et minutt.

Innvendig orgasme derimot har jeg aldri fått. Har hatt samme sexpartner i over 5 år, men dessverre aldri opplevd å få orgamse innvendig... Men sex er veldig godt likevel da, det skal sies:)

Dildo funker heller ikke...

Skrevet

Er trist at så mange jenter ikke opplever å få orgasme. jeg var vel 11-12 år når jeg fikk første orgasmen. Har alltid ejakulert når jeg kommer.

Men jeg kommer ikke så veldig lett, og jeg må ha stimulering av klitoris, ganske kraftig vibrasjon.

Det er mye psykisk med det å få orgasme. Da jeg fikk ny kjæreste for seks år siden, kunne vi holde på i flere timer uten at jeg kom. Jeg var så nære så nære, men når jeg nesten kom, begynte tankene i hodet mitt å svirre rundt og da blei jeg stressa og så var det helt umulig.

Men vi snakka masse om det og vi prøvde forskjellige vibratorer til vi fant en som passer meg perfekt. Det er også verdt å bruke lang tid (gjerne en time eller to) uten at mannen kommer, da rekker kvinnen å bli skikkelig opphisset.

Noe annet jeg kan anbefale som har gitt meg de mest fantastiske orgasmeopplevelser (så kraftige orgasmer at jeg nesten svimte av), det er å bli tatt bakfra i dusjen mens jeg stimulerer meg selv med vannstrålen. Jeg pleier å skru av dusjhodet slik at jeg får en mer konsentrert stråle.

Ellers så jeg nettop på tv-programmet "Legene" fra USA at det er kommet en ny behandlig av kvinner som ikke kan få orgasmer. Fulgte bare med med et halvt øre så jeg fikk det ikke helt med meg, men det var noe med en elektrode som ble operert inn. Men først mått du ti lrådgivning og ha prøvd andre metoder.

Lykket til! Alle kvinner fortjener orgasme!!!

Skrevet

Jeg fikk vel første når jeg var 15 år, hadde prøvd siden jeg var ca 12 år.

Jeg og kjæresten min kjøpte en vibrator/dildo, lignende den rabbit greia. Da kom jeg nesten med en gang. Med vibrator kommer jeg veldig lett, men med egen stimulering har jeg aldri kommet. Jeg har kommet med dusjen og kjæresten min, det tar noen ganger litt tid, men går hvertfall.

Jeg kommer ikke av slikking og heller ikke av penetrering.

Men vibrator løsnet mye for meg, nå vet jeg hvordan det er når jeg nærmer meg, hva jeg liker osv.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...