Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Snakker litt om å gifte oss (en gang), og har faktisk vurdert å bare ha middag, men ingen fest etterpå. vi har ærlig talt ikke så veldig lyst til å ha noe fest med hele slekta (ja, sikkert fælt tenkt av oss, men) og da har jeg ikke lyst å legge ut masse penger på det heller. Vil heller bare spise middag med nærmeste familie og venner, og så ta det med ro med mannen etterpå... MÅ man ha bryllupsfest liksom?
mayaya Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Alt er lov i krig og kjærlighet Høres fint ut, synes jeg!
Gjest Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Nei, man må slett ikke ha bryllupsfest. Nå er sikkert vi veldig utradisjonelle her, men da vi giftet oss, så sa vi det ikke engang til noen, hehe... Hadde en middag senere da (1 år etter) for nærmeste familie.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Ja, jeg tenker at å betale 70-100 000 for EN dag, og la masse av pengene gå på en fest jeg egentlig ikke ønsker engang... Syns egentlig det er unødvendig, hvis det bare blir gjort "for syns skyld".
mayaya Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 vi hadde forøvrig middag og fest, men med aller nærmeste familie og ellers bare venner invitert. ikke tante, onkel og hele røkla.. det ville jo blitt innmari mange :-s
Gjest amandine Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Vi hadde restaurant Lucullus helt for oss selv, bare oss to og en fantastisk middag og feiring av oss, rett og slett! Du er i Bergen, er du ikke? eller husker jeg feil, kanskje.. Uansett, ingen gjester men fantastisk dag!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Klart det går an, er dere som bestemmer. Skal dere ha kirkelig eller borgerlig bryllup? Vi tenker på samme måten som dere- ønsker bare å gjøre det i det stille. Føler ikke for noe mer når vi har 2 barn (ikke enda, men etter sommeren) Også er det det å bruke massevis av penger på en dag bare. Og jeg kler ikke hvitt engang og har ikke drømt om det store bryllupet.
Gjest amandine Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Og gode venner av oss giftet seg helt alene i Mariakirken med full pakke, bare ingen gjester, de sendte bare mms etterpå. Veldig romantisk, egentlig!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 1. april 2009 #9 Skrevet 1. april 2009 Blir nok i kirken vil jeg tro. Skal vi invitere tanter, onkler og søskenbarn blir vi vel ihvertfall 80 gjester, om vi skal ha noen venner også. Holder vi det til nærmeste familie og venner blir det ca 30 stk. Hehe, jeg orker ikke alt slitet, oppmerksomheten, styret og ikke minst alle utgiftene rundt det... Kanskje ta med de nærmeste på hotell eller noe og stikke av til hotellrommet etterpå? =)
Gjest Skrevet 1. april 2009 #10 Skrevet 1. april 2009 Kjenner noen som hadde middag med foreldre og forlovere og dro så dirkete på bryllupsreise. Ville selv valgt den varianten dersom vi ikke skulle hatt fest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå