Gå til innhold

Frokostkonseptets selger, se hit.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet godt hvem du er og vet at du stater mange tråder selv og svarer til og med på dem og later som om du er forskjellige mennesker. jeg kan se fra min pc at tråder OG svar er startet fra en og samme maskin og maskinen tilhører deg. For å bevise at dette er sant kan jeg godt legge ut litt info: Fornavn. T. etternavn: L og du kommer fra F...

kan du love meg at du slutter å reklamere om dette nå??? Kommer til å vokte deg som en hauk og jeg har BEVISER på at du har drevet ulovlig markedsførin og hvis du ikke svarer meg i denne tråden annmelder jeg deg og det mener jeg meg hånden på hjertet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahaha.. Nå er ikke jeg selger altså, men denne tok kaka..haha. Hva er farlig med å legge ut navnet på en som selger frokostkonseptet når navnet står på linkene som er ute? Alle kan se det uansett.. Lite interessant innlegg spør du meg.

Skrevet

OMG.. HI, du er ikke god. Trur du virkelig at noen her inne kunne brydd seg? Ingen har en data hvor de kan se hvem som skriver om de er anonyme..hjelpes hva folk får seg til å skrive her inne.

Skrevet

Vet nok mere en du tror om bedriften din også. Vardeveien 27??

Gir du deg eller ikke? Bare le dere andre men vent å se t...

Skrevet

Hi, jeg må bare si noe: du er klar over at du skriver til en som mest sannsynlig aldri vil se dette? Det betyr at du har en samtale med deg selv... jiiiisus.

Skrevet

JEG HAR OGSÅ REAGERT KRAFTIPÅ DENNE REKLAMASJONEN TORE DRIVER MED. JEG KJENNER HAN PRIVAT OG HAN ER EGENTLIG EN KOSELIG FYR MEN JEG MÅ INNRØMME AT JEG HAR MISTET LITT SANSEN FOR MANNEN I DET SISTE DA HAN DRIVER Å SVARER PÅ EGNE INNLEGG OG STARTER FALSKE TRÅDER.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...