Gå til innhold

Noen som har opplevd noe lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og er forvirret og lei meg. Jeg har ikke pleid å ha noen symptomer på graviditet, uansett hvor mye jeg har håpet og lett etter tegn. Denne gangen begynte jeg å bli kvalm 7 dager etter EL, jeg fikk knallømme pupper, areola ble tydelig mørkere og blodårene på puppene kom til syne. Jeg håpet selvfølgelig at vi endelig skulle ha fått det til, men da jeg våknet i går morges kjente jeg den så altfor vekjente TR-smerten i magen, å håpet begynte å slå brister. I løpet av dagen spottet jeg litt, men utpå ettermiddagen, mens jeg sto ved kjøkkenbenken, kjente jeg plutselig at det fosset ut av meg. Jeg løp på do med en gang (kanskje 7-8 meter) og oppdaget at bindet (som jeg hadde tatt på nytt 5 min før) var fullt og jeg hadde blødd gjennom dongribuksen.Tror dere dette kan ha vært en abort? Andre som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg vet ikke om du har hatt en spontanabort, men syntes det høres ut som en.Jeg har aldri opplevd en SA selv, men har hatt MA. Det jeg har hørt og lest om SA er at den ofte kommer som mens, eller etter, men sikkert før også. Blødningene varierer visst også, noen får sterke smerter og blør masse, mens andre blør litt mer enn de gjør ved vanlig mens. Selv har jeg opplevd å spottet litt i begynnelsen av dagen, tatt på et stringbind og plutselig kommer tanta for fullt og da må jeg skiffte ganske fort til et større bind. Men hvis det fosset ut av deg høres det ut som noe annet en vanlig mens iallefall. Du kan jo kontakte legen i morgen for å høre?

Håper det går bra med deg.

Klem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...