Gå til innhold

Flere som må ta keisersnitt pga. morkaken ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ny kontroll i dag og nå sier legen at morkaken ikke kommer til å flytte på seg (ligger foran mormunnen) og at jeg må ta keisersnitt. Har vent meg til tanken på KS men er så forferdelig redd for at morkaken skal løsne på grunn av dette slik at det er fare for den lille og meg selv. Angsten legger en demper på denne tiden da jeg hadde gledet meg til å glede meg. Skal prøve å tenke positivt for uansett lite jeg kan gjøre for å påvirke..

Er det noen flere der ute som har opplevd dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om du har vært plaget av blødninger pga dette?

Vil vel helst gå bra, du vet morkaken ligger som den gjør, så begynner du å blø vil de nok ta deg alvorlig når du ringer føden:)

Min morkake har heldigvis flyttet seg, så her blir det vaginal fødsel...dersom babyen snur seg da;)

Skrevet

Har ikke hatt en eneste blødning til nå. Men sannsynligheten øker visst fremover nå. Har lest litt skumle ting på nettet og blir bare mer og mer engstelig. Skulle så gjerne hørt noen solskinnshistorier men er vel ganske sjelden at den ikke har flyttet seg så sent i svangerskapet.

Så flott at morkaken din har flyttet på seg ! Hvor langt er du på vei ?

Skrevet

30 uker:)

Tia går fort:)

Skrevet

Da er vi omtrent like langt. Jeg er 32 uker :-) Virker som tiden går fortere og fortere :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...