Gå til innhold

Svangerskapskurs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om folk gikk på svangerskapskurs, og eventuelt når de begynte å gå der, og hvem de går gjennom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har meldt oss på kurs på sykehuset hvor jeg skal føde.

Kurset heter fødsel og smertelindring. Vi skal på det ca i uke 35:)

Gjest Hormonstinn
Skrevet

Jag planerar att gå på livh.no om två veckor - svangerskapskurs där vi också kommer att lära oss lamaze (andningsteknik) som ska främja födseln.. Går i vecka 28 då jag vill ha möjlighet att öva vidare själv fram till förlossningen..

Skrevet

Vi skal på kurs 5 og 6 mai. Fikk en liste med forskjellige kurs og tilbud fra Jordmor da jeg var til kontroll i uke 24.

Samboeren min skal gå for andre gang, så han har i hvertfall funnet det veldig interessant. Og når jeg ser på spørsmålene som stilles inne på 3 tri, så er det akkurat det som tas opp på disse kursene, så jeg fatter ikke at ikke flere går.

Som førstegangs så er det mye her jeg gleder meg sinnsykt til, bare noe så enkelt som en omvisning på fødeavdelingen. Jeg synes også det skal bli godt å få info om hva jeg skal følge med på fremover, og mer info om hva som kommer til å skje. Og så regner jeg jo med at jeg vil være litt mer forberedt på fødsel og det å bli mor.

Jeg gleder meg veldig :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...