Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Så at den ble best i test på TV2 hjelper deg, men testen var fra 2006, så jeg vet ikke helt...
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Styr unna.... greit den var billig men vil jo gjerne at den skal gi beskjed når ungen gråter (kom ofte bare med klikke lyder) stoler aldri på den. Må altid sjekke med eget øre også. Og elendig batteri i foreldreenheten (oppladbar) Og den kan ikke lades og brukes samtidig. Babyenheten går på valig AAA batteri eller kobles til strøm.
mayaya Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Jeg tror ikke Stine over her snakker om samme babycall?? Vi synes den er kjempebra, har brukt vår i 2 år nå, og skal bruke den videre nå med lillebror. Begge enhetene går på strøm og batteri, og KAN lades mens den brukes. Ikke byttet batteri i vår etter 2 år, heller ikke bruk for det. Vi har den med på helgeturer uten å ta med strømenhetene. Vår bruker heller IKKE AAA-batterier. Den har mange kanaler og velge mellom, og lav stråling. En kjempebra babycall!
mayaya Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Aiiiii!!!!! Glem ALT jeg sa!!!! Jeg er rammet av førtids-ammetåke! Vår heter jo SuperNova! *knis* Skal overhodet ikke si noe om TopCom jeg, aldri sett den :-p
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 hehe trodde jeg var blitt gal... SuperNova e superbra. Den har ALT man trenger og ikke trenger
vårmamma08 Skrevet 1. april 2009 #9 Skrevet 1. april 2009 Men jeg er fornøyd med topcom sin. Vi har den til lille her. Første var vi IKKE fornøyd med, men fikk byttet, og ingen problem med denne. Foreldreenheten kan lades ved bruk, og vi har vel ladet den 3-4 ganger på 6mnd. Eneste jeg ikke er fornøyd med, er at den må ha 1-2 sekunder på seg med lyd i rommet av og til før den slår inn. Men dette kommer seg når vi justerer på følsomheten. Synes den er grei jeg...
Gammelamazon Skrevet 1. april 2009 #10 Skrevet 1. april 2009 Enig - styr unna! Kjøpte den for noen uker siden, og den fungerte overhodet ikke. Mye tull og piping, så vi leverte den tilbake og kjøpte en SuperNova i stedet. Mye, mye bedre - anbefales!
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 1. april 2009 #11 Skrevet 1. april 2009 Hvordan klarer dere å lade den under bruk da? På min må jeg putte laderen inn der øretelefoninngangen er, å da blokkeres lyden på høytaleren.....
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. april 2009 #12 Skrevet 1. april 2009 Vi har den som var best i test, og er veldig fornøyd. MEN etter at den testen ble gjennomført, så kom TopCom med en ny modell, og den har jeg hørt mange som ikke er fornøyd med! Den gamle modellen selges på netthandelen, og ser slik ut: http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=15604734&StuntID=
Chris&Alex♂♂ Skrevet 1. april 2009 #13 Skrevet 1. april 2009 vi har hatt våres i litt over 3 år, og er veldig fornøyd vi=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå