Gå til innhold

Hvis din mann omkom i en bilulykke i morgen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og du fårcsjokkmeldingen kort tid etterpå.

Hva hadde du skulle ønsket du hadde fortalt ham før han dro?

Skjedde nemlig noen bekjente av oss. Dama slet veldig etterpå fordi det siste de gjorde var å krangle. Og hun synst det var så tragisk avskjed.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, vi har ikke så mye usagt mellom oss, men bestemoren min døde uten at jeg fikk sagt unnskyld for et par stygge ting jeg sa til henne og det var lenge veldig vondt å leve med. Jeg skulle gjerne ha rukket å si unnskyld og takke henne for alt det fine hun gjorde for meg som barn. Men slik ville ikke livet det. Hun døde helt uventet i en ulykke.

Skrevet

Det er derfor vi alltid gir hverandre farvel-kyss og sier at vi elsker hverandre før vi drar fra hverandre:)

Skrevet

Hmm trist å tenke sånn.. Men ville nok ha fortalt han hvor glad vi er i han og setter pris på han :)

Skrevet

Mm, det er smart. Jeg prøver å unngå å ha noe usagt til folk jeg bryr meg om. Man vet aldri hva framtiden kan bringe.

Skrevet

En venninne av meg opplevde det samme. Mannen dro i sinne avsted på snøscooter og omkom...

Skrevet

Det er min store frykt..

Så vi sier alltid at vi elsker hverandre og kysser så ofte som mulig.

Skrevet

Tror ikke det er noe spesielt jeg skulle ønsket jeg skulle ha sagt.. Men jeg skulle nok ha ønsket at jeg hadde vært gravid, så jeg kanskje kunne hatt et barn til etter ham.. Kanskje en sønn som ville vokse opp og ligne på ham..

*krysser fingrene for at han kjører forsiktig i morgen også!*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...