Gå til innhold

Da hva ultralyden over.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt så bra til med den lille...jeg har morkaken foran på høyreside, og det var bare en inni magen....Det eneste han ville vise frem var tissefanten sin, han l med hånden foran nesen og med hode godt opp i morkaken....han fant ut at siden han hadde vist frem tissefanten trengte han ikke vise frem resten av seg....hehe...ble flyttet fra 09.09 til 06.09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vel overstått UL :) Hehe, ser det for meg!

Godt å komme hjem fra UL med beskjeden om at alt ser bra ut!

Skrevet

ja det var kjempe godt å komme hjem med den beskjeden....også en fin og velskapt gutt....:o)

Skrevet

Gratulerer så mye med tredje gutten :-) Er deilig når alt er i orden. Har 3 gutter selv, det er kjempegøy, så du kan glede deg!

Skrevet

Jeg gleder meg veldig, tror gubben ble litt skuffet han hadde virkelig satset alt på jente denne gangen hehe...men jeg hadde magefølelse for gutt....så nå blir det liv i leiren....jordmoren sa også at hvis det ikke var en gutt som kom ut så var det ikke vår unge hehe, for det var kjempetydelig heletiden hehe

Skrevet

Var litt omvendt på oss sist. Jeg trodde det kunne være jente siden jeg var mer kvalm enn med de to første, mens mannen trodde gutt. Denne gangen derimot var jeg helt overbevist om at det måtte være gutt mens mannen trodde jente, og NÅ var det jente. Har gitt opp magefølelsen min jeg, hehe...

Skrevet

Hei og gratulerer med endelig overstått UL og EN liten gutt i magen :)

Jeg levde jo litt i håpet fortsatt om at du hadde to inni der men magefølelsen din hadde helt rett den tydeligvis, både mht antall og kjønn :):):)

Jeg håper formen din er bra og at du har planer om masse ro og kos i påsken? :)

Her er siste rapport fra UL uke 11 (den på riksen) at det bare er en morkake??? Så alle disse skråsikre uttalelsene om at DE ER TOEGGEDE er kanskje ikke så sikre likevel og jeg kan ikke annet enn å le. Det kan jo også hende at morkakene er vokst sammen, men det er det jo ingen som vet :)

Blir spennende å se etter påske om vi får vite noe kjønn og noe mer på UL da :)

Kjempklem fra Jeanette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...