Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid! Med nr. 3.... Har fra før 2 barn på 2 år og en på 8 mnd. Dette var ikke akkurat planlagt. Vi skal begynne å bygge hus iløpet av året og jeg er arb.ledig, så dette var ikke akkurat noe som skulle skje nå. Vi bruker prevansjon, så syns egentlig dette er veldig merkelig... Noen råd? Flere som har 3 tette som kan komme med innspill? Føler at abort er litt fjernt for meg, men på den andre siden vet jeg ikke om vi klarer enda ett barn! Det går vel på et vis, men vil at barna mine skal ha det det best mulig.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Vil tro det blir travelt, men det går nok likevel:) Min søster har 3 barn som er like tette som dine, og de er planlagt:) Hun sier det er greit å bli ferdig med det, og så var hun over 30 før hun begynte å få barn, da. Der er vel ikke så mange alternativ, når du først er gravid? Kanskje dere bør tenke på sterilisering etterpå? Eller hormonspiral pluss kondom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå