-Dobergirl- Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Lille snuppa mi elsker den sangen og synger som bare det... Men,teksten blir litt eh...yms;) noen som kan hjelpe...
Gjest Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Skrev nettopp et innlegg om en sang jeg ville ha flere vers på. er vel ikke denne? http://www.dinbaby.com/forum/thread/139902972
Føken siruppsnipp Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Høyt oppå fjellet der bor det 3 griser mammagris og pappagris og lille grisefise Grynt(lag griselyd) sier mammagris Grynt (griselyd) sier pappa gris men den lille grisefise sier bare.. (ut med tunga og lag fiselyd)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Grisene bor vel ikke høyt oppe på fjellet, Litjmamma! Det er der trollene bor! hehe ;-) "Inne i bingen der bor det 3 griser............. osv"
-Dobergirl- Skrevet 1. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2009 Den var ille søt... Men det er ikke den... ruller seg i søla.... du store min... og fysj fysj for en gris du er... Synger Selma....men,mer kan ho ikke og ikke vi heler hehehhe Hun synger som bare det;)peker på nesa og ruller med hendene og tramper med hendene hehehe-herli vettu!!!
Føken siruppsnipp Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 hehe nei, visste jo også det, gikk litt fort :-))
Tidemann Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 med krøllet hale og nesevis.i bingen er det en gris,den ruller seg rundt i søla og tramper medalle de fire små beina i maten sin,du store min å fysj fysj av meg for en gris du er!!! det er noe i den duren
-Dobergirl- Skrevet 1. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2009 TUSEN takk...nå kan vi synge.....snille dere er som vil hjelpe en i nød-hehehe... for det var umulig å google den;)
Tidemann Skrevet 1. april 2009 #11 Skrevet 1. april 2009 bare hyggelig,det er jo bare så irriterende å ikke kunne de sangene ungene begynner å synge på!!! men jeg jobber i barnehage,så klarte å huske den:) kan du denne da? Vet du hvaaa som er på loftet derrr... jo,en diger elefant bla bla elegant med hale der(peke på nese)bla bla og hale her(peke på rumpa) og prooomp,(så vifte foran nesa:) lurer veldig på hva som mangler mellom her,datteren min har den i barnehagen sin,aldri hørt den,men hun gnåler i ett ogfår ikke tak i hele som sagt..sukk
heisim Skrevet 1. april 2009 #12 Skrevet 1. april 2009 Spør i barnehagen om du kan få teksten da vel? Jeg er styrer i en barnehage og vi sender ut et hefte med de sangene vi synger mest slik at foreldrene også kan synge de hjemme.
FlightlessBird Skrevet 1. april 2009 #13 Skrevet 1. april 2009 vil bare legge til at det går sånn : i søla den ruller seg rundt, og ikke: den ruller seg rundt i søla og ... osv =)
Heidi <3 Skrevet 2. april 2009 #14 Skrevet 2. april 2009 har du hørt hva som på loftet er det er en diger ting som sykler rundt omkring, det er en elefant som er så elegant, den har en hale her og enda eeeennnnn der! prump.. er ikke heilt sikker om det mangler noe i starten der..
magedans Skrevet 2. april 2009 #15 Skrevet 2. april 2009 Mon du bemerket har, hva som på loftet var? Det var en kjempeting som sykla rundt omkring Det var en elefant, så stor og elegant, den har en hale bak - og foran en med ingen promping i min versjon, men sikkert morsomt å gjøre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå