Gjest Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Hei alle sammen I går tok jeg en eggløsningstest som viste positivt og jeg ble så glad fordi jeg ikke har opplevd dette iløpet av 1 år som jeg har ventet på mens... jeg tok en ny eggløsnings test i dag på morgen som også viste positivt men er dette normalt ?? burde jeg ta en grav.test for å sjekke ut dette ... hørt noen som har brukt egg.løsningtest som grav.test !! Takker og bukker for raskt svar
Gjest Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 har du ikke hatt mensen på 1 år? du kan jo alltids ta en g-test for å sjekke:)
2 prinser i huset Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Er vanlig å ha positive EL tester i to dager. Ta en EL test i morgen også, kansje?? Er den positiv da og, så ville jeg kjøpt en CB?!? Jeg får positive EL tester hele tiden siden jeg har PCOS, men vet om flere som har brukt EL tester som graviditets tester. Lykke til!
Gjest Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 takker for svar kan jo forklare litt nermere hvilken situasjon jeg er i jeg sluttet på p-sprøyte i feb 08 og har ikke fått tilbake mensen etter dette ,, går derfor bare og venter og venter ... ble jo litt glad når det var positivt på eggløsnings testen,, det viser jo at det er noe som skjer med kroppen har kjøpt en grav.test som jeg tenkte å ta i morgen så får vi se ... virker som det er noe som skjer og det er super POSITIVT !!
Tweak Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Jeg har alltid positiv eggløsningstest to dager på rad, det er helt normalt. Så i stedet for å ta graviditetstest i morgen så ville jeg heller ha satset på mye sex! :-) Om du tar en test i morgen, så ikke vær skuffet om den er negativ. Jeg er nesten helt sikker på at det er eggløsning du har! Husk at el skjer den dagen testen er negativ igjen, ha masse sex til og med dagen etter el bare for å være sikker :-)
Gjest Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 oki takk for svar .. jeg har jo ikke peiling når det gjelder disse el testene ,, noe jeg aldri har gjort før så godt å få litt svar jeg tok test på morran i dag ( klarte ikke holde meg ) og den var negativ så da har jeg hatt en EL og det er jo kjempe positivt uansett ... har hatt masse sex de siste dagene så vi får jo bare håpe at det klaffer da hadde jeg blitt verdens lykkligste men siden jeg har hatt eggløsning nå så burde jeg vel få mens ( hvis ikke jeg blir gravid da ) ?? er så kjipt å bare gå å vente på denne mensen ... vet jo ikke om noe som skjer i kroppen ,, men begynner jo tydeligvis å skje litt nå deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå