Gå til innhold

Da har vi fått verdens skjønneste prins 4uker før tiden ;)

Anbefalte innlegg

var på kontroll pga vekstavvik på torsdag,di fant ut at di trudde han veide ca 3880.. så da hadde han lagt på seg,så var klar for å sende meg hjem igjen.. men ville sjekke ctg,modning og blodtrykk (har blitt medisinert pga d i sv.skapet ) ctg var bare fin

.. men viste seg at jg var moden m 3cm åpning,så valgte da å strippe meg.. men da di sjekket blodtrykk var d skyhøyt,så bestemte seg for at di ikke turte la meg gå lenger..så fikk ringt mannen og skaffet barnevakt til di 2 andre barna..

di tok vannet mitt halv ett,da begynte d smått m maserie som blei kraftigere og kraftigere.. da jordmor skulle gå av vakt kl 3 ville hun sjekke,da var d fortsatt 3cm og tykk kant.. så tenkte at dette ville drøye,spesielt også siden den var igangsatt..men da ny jordmor kom etter ca halvtime,var d økt bra i styrke.så hu ville sjekke på nytt da var d plutslig 6cm og tynn kant,så hu mente jg ville være i mål innen en time.. noe jg hadde liten tro på der og da.. men etter omtrent på min en time var d full åpning og trykketrang.og etter 2pressrier mldt prinsen sin ankomst.så var en litt sjokkert barnepleier som stod i døren,for da sto allerede jordmor m en liten gutt i armene ;) han veide 2510gr og 45cm lang ;)

han er født 4 uker før tiden,så hadde noen startvansker.. lå i kuvøse forste døgnet pga dårlig temp.regulering og lav o2 metning.. måtte også få tilskudd for lavt blodsukker.. var også får slapp og trøtt til å få i seg noe fra meg,så blei matet m kopp.. men ting snudde fort og har gått over all forventning ;) kom hjem 4dagen og nå spiser han bedre og bedre for hver dag ;) sover fortsatt mye og har bare såvidt hørt han skrike,så han er en drøm ;)

har hatt ett komplisert risikosv.skap hele veien så er kjempe lykkelig for at alt har gått så bra ;) di fant ut at jg har hatt ett innfarkt på morkaka,så han hadde aldri blitt over 3kg uansett om jg hadde gått til termin.. er kjempe gla for avgjørelsen di tok;)

masse lykke til videre til alle sammen ;) er absolutt verdt strevet og ventinga tilslutt ;) ingenting slår følelsen av å bli mor,er tredjegangs men like fantastisk hver gang ;)

Fortsetter under...

Gratulerer så mye. Godt å høre at alt gikk bra. Og at han nå spiser og er fornøyd. Kan skjønne du er kjempe glad for avgjørelsen, spes når du har gått med risikosv.skap - tærer vel litt ekstra på det.

Men nå er ventetiden din over og du er nå trebarnsmor - kos deg masse med det.

tusen takk for alle gratulasjonene ;)

er kjempe gla for avgjørelsen og at alt gikk som d gjorde ;) nå skal vi bare nyte tilværelsen fremover og komme til hektene igjen ;)

Gleder meg masse til å kunne ta han m ut på trilleturer å nyte våren ;)

lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...