Gå til innhold

Da har vi fått verdens skjønneste prins 4uker før tiden ;)


♥3nydeligebarn♥

Anbefalte innlegg

 

 

var på kontroll pga vekstavvik på torsdag,di fant ut at di trudde han veide ca 3880.. så da hadde han lagt på seg,så var klar for å sende meg hjem igjen.. men ville sjekke ctg,modning og blodtrykk (har blitt medisinert pga d i sv.skapet ) ctg var bare fin

.. men viste seg at jg var moden m 3cm åpning,så valgte da å strippe meg.. men da di sjekket blodtrykk var d skyhøyt,så bestemte seg for at di ikke turte la meg gå lenger..så fikk ringt mannen og skaffet barnevakt til di 2 andre barna..

di tok vannet mitt halv ett,da begynte d smått m maserie som blei kraftigere og kraftigere.. da jordmor skulle gå av vakt kl 3 ville hun sjekke,da var d fortsatt 3cm og tykk kant.. så tenkte at dette ville drøye,spesielt også siden den var igangsatt..men da ny jordmor kom etter ca halvtime,var d økt bra i styrke.så hu ville sjekke på nytt da var d plutslig 6cm og tynn kant,så hu mente jg ville være i mål innen en time.. noe jg hadde liten tro på der og da.. men etter omtrent på min en time var d full åpning og trykketrang.og etter 2pressrier mldt prinsen sin ankomst.så var en litt sjokkert barnepleier som stod i døren,for da sto allerede jordmor m en liten gutt i armene ;) han veide 2510gr og 45cm lang ;)

han er født 4 uker før tiden,så hadde noen startvansker.. lå i kuvøse forste døgnet pga dårlig temp.regulering og lav o2 metning.. måtte også få tilskudd for lavt blodsukker.. var også får slapp og trøtt til å få i seg noe fra meg,så blei matet m kopp.. men ting snudde fort og har gått over all forventning ;) kom hjem 4dagen og nå spiser han bedre og bedre for hver dag ;) sover fortsatt mye og har bare såvidt hørt han skrike,så han er en drøm ;)

har hatt ett komplisert risikosv.skap hele veien så er kjempe lykkelig for at alt har gått så bra ;) di fant ut at jg har hatt ett innfarkt på morkaka,så han hadde aldri blitt over 3kg uansett om jg hadde gått til termin.. er kjempe gla for avgjørelsen di tok;)

 

masse lykke til videre til alle sammen ;) er absolutt verdt strevet og ventinga tilslutt ;) ingenting slår følelsen av å bli mor,er tredjegangs men like fantastisk hver gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse. Så kjekt å lese om babyene som kommer her. Og så er vi så spente alle vi andre på hvilken dag det er vår tur??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye. Godt å høre at alt gikk bra. Og at han nå spiser og er fornøyd. Kan skjønne du er kjempe glad for avgjørelsen, spes når du har gått med risikosv.skap - tærer vel litt ekstra på det.

 

Men nå er ventetiden din over og du er nå trebarnsmor - kos deg masse med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det gikk bra, og at det ble tatt en avgjørelse! Han var jo fin i størrelse i forhold til terminen;) Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for alle gratulasjonene ;)

er kjempe gla for avgjørelsen og at alt gikk som d gjorde ;) nå skal vi bare nyte tilværelsen fremover og komme til hektene igjen ;)

Gleder meg masse til å kunne ta han m ut på trilleturer å nyte våren ;)

 

lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...